Дослідження: посилання залишаються важливим фактором ранжирування Google
Посилання як і раніше є критично значущим фактором ранжирування Google. Про це свідчать результати нового […]
Дата публікації: 15.09.2017 Читати повністюПосилання як і раніше є критично значущим фактором ранжирування Google. Про це свідчать результати нового […]
Дата публікації: 15.09.2017 Читати повністюВід 25% до 30% результатів, які ранжуються на 1 і 2 сторінках пошукової видачі Google, […]
Дата публікації: 12.09.2017 Читати повністюВідомий західний SEO-експерт Гленн Гейб поділився скріншотами нових звітів, які доступні в бета-версії Search Console. […]
Дата публікації: 10.09.2017 Читати повністюGoogle оновив свій сайт How Search Works, щоб показати, яка робота ведеться над пошуковою системою. […]
Дата публікації: 01.05.2017 Читати повністюGoogle не має наміру збільшувати вагу такого фактора, як HTTPS в ранжуванні. Про це заявив […]
Дата публікації: 24.04.2017 Читати повністюПредставник Google Гері Ілш підтвердив факт апдейту алгоритму, спрямованого на боротьбу з неякісними посиланнями (веб-мастери […]
Дата публікації: 27.03.2017 Читати повністюПредставник Google Гері Ілш під час бесіди з одним користувачем в Twitter розповів, що Google […]
Дата публікації: 14.11.2016 Читати повністюGoogle AdWords розповів про майбутні зміни в звітах за показнику якості. Починаючи з 12 вересня […]
Дата публікації: 18.08.2016 Читати повністюДеякі користувачі помітили, що в Google AdWords з”явилася кнопка швидкого експорту звіту в Редактор для […]
Дата публікації: Читати повністю