Посилання як і раніше є критично значущим фактором ранжирування Google. Про це свідчать результати нового дослідження Stone Temple Consulting. Перше дослідження на цю тему було опубліковано компанією в липні 2016 року.
Для забезпечення точності вимірювання результатів застосовувалися 2 різні статистичні моделі. Основний висновок дослідження свідчить: посилання залишаються важливим фактором ранжирування, і поки немає ознак того, що ця ситуація зміниться в найближчому майбутньому.
Дослідження охоплює три часових періоди:
- Травень 2016 року;
- Серпень 2016 року;
- Травень 2017.
Тести проводилися на одному і тому ж наборі з 6000 запитів. В результаті були отримані наступні коефіцієнти кореляції:
За даними за серпень 2016 і травень 2017 також проводилися тести на 16 тисячах запитів. За ним отримані наступні коефіцієнти кореляції:
Отримані результати показують, що з плином часу значимість посилань в ранжируванні не зазнала значних змін. Невеликі зрушення є, але вони цілком природні, зазначає автор дослідження і глава Stone Temple Consulting Ерік Енж.
Чому посилання так важливі і чому Google не перемикається на такі фактори, як сигнали соціальних мереж і поведінкові чинники? Енж призводить три основні причини:
- Додавання посилань вимагає матеріальних вкладень. Для цього потрібно володіти сайтом і витратити час на додавання посилання на сторінку. Це не величезні вкладення, але додавання посилання на веб-сторінку вимагає значно більших зусиль, ніж публікація в соцмережах.
- Додаючи посилання, ви публічно підтверджуєте свій бренд. Крім того, на відміну від постів в соцмережах посилання статичні. Стрічка новин в соцмедіа оновлюється дуже швидко, іноді в лічені хвилини.
- Найважливіше: додаючи посилання на свою сторінку, ви дозволяєте людям перейти на інший сайт. Тобто ви вважаєте, що посилання принесе користувачам достатню цінність і поліпшить ваші стосунки з ними.
Також дуже важливими факторами для Google є релевантність і якість контенту.
З результатами дослідження Stone Temple Consulting за 2016 рік можна ознайомитися тут.