119

Дослідження: посилання залишаються важливим фактором ранжирування Google

Посилання як і раніше є критично значущим фактором ранжирування Google. Про це свідчать результати нового дослідження Stone Temple Consulting. Перше дослідження на цю тему було опубліковано компанією в липні 2016 року.

Для забезпечення точності вимірювання результатів застосовувалися 2 різні статистичні моделі. Основний висновок дослідження свідчить: посилання залишаються важливим фактором ранжирування, і поки немає ознак того, що ця ситуація зміниться в найближчому майбутньому.

Дослідження охоплює три часових періоди:

  • Травень 2016 року;
  • Серпень 2016 року;
  • Травень 2017.

Тести проводилися на одному і тому ж наборі з 6000 запитів. В результаті були отримані наступні коефіцієнти кореляції:

Набір з 6000 запитів

За даними за серпень 2016 і травень 2017 також проводилися тести на 16 тисячах запитів. За ним отримані наступні коефіцієнти кореляції:

Отримані результати показують, що з плином часу значимість посилань в ранжируванні не зазнала значних змін. Невеликі зрушення є, але вони цілком природні, зазначає автор дослідження і глава Stone Temple Consulting Ерік Енж.

Чому посилання так важливі і чому Google не перемикається на такі фактори, як сигнали соціальних мереж і поведінкові чинники? Енж призводить три основні причини:

  1. Додавання посилань вимагає матеріальних вкладень. Для цього потрібно володіти сайтом і витратити час на додавання посилання на сторінку. Це не величезні вкладення, але додавання посилання на веб-сторінку вимагає значно більших зусиль, ніж публікація в соцмережах.
  2. Додаючи посилання, ви публічно підтверджуєте свій бренд. Крім того, на відміну від постів в соцмережах посилання статичні. Стрічка новин в соцмедіа оновлюється дуже швидко, іноді в лічені хвилини.
  3. Найважливіше: додаючи посилання на свою сторінку, ви дозволяєте людям перейти на інший сайт. Тобто ви вважаєте, що посилання принесе користувачам достатню цінність і поліпшить ваші стосунки з ними.
    Також дуже важливими факторами для Google є релевантність і якість контенту.

З результатами дослідження Stone Temple Consulting за 2016 рік можна ознайомитися тут.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *