1034

Фактори ранжування Google

Нові фактори ранжування

Кожні два роки Moz проводить дослідження, щоб краще розібратися в роботі пошукових алгоритмів. Воно традиційно складається з двох частин – опитування думки експертів та аналіз пошукової видачі. Мета дослідження – виявити кореляції між характеристиками сторінок та їх позиціями у видачі Google.

Звертаємо вашу увагу, що встановлені взаємозв’язки не означають, що саме ці фактори враховуються алгоритмом ранжування пошуковика. Наприклад, якщо виявлено, що сторінки, що займають високі позиції у видачі, мають велику кількість вхідних посилань, можна припустити, що це важлива частина алгоритму. З іншого боку, виявлені кореляції не завжди вказують на фактори ранжування як такі, а тільки на характеристики успішних сторінок. Так, дані цього року демонструють дивовижний взаємозв’язок популярності сторінки в Google+ і високих позицій у видачі, проте представники пошуковика заперечують наявність подібного чинника в алгоритмі. Це не применшує значення розміщення посилань з Google+, а лише вказує на те, що потрібно більш детально вивчити такі сторінки.

Категорії

  1. Domain Level Anchor Text – тексти посилань на рівні домену (точна / часткова відповідність ключовим словом ). Незважаючи на те, що Google негативно ставиться до переоптимізованих текстів анкорів, спостерігається досить сильна кореляція.
  2. Domain Level Brand Metrics – згадки бренду (основного домену ) в Мережі. Кореляція досить сильна – 0,17 і 0,20 для повного імені домену.
  3. Domain Level Keyword Agnostic – характеристики домену, не пов’язані з ключовими словами і зовнішніми посиланнями. В категорії досліджувалася взаємозв’язок між довжиною доменного імені в символах і позиціями у видачі. Хоча дана характеристика не робить помітного впливу, спостерігається негативна кореляція (-0,9 ).
  4. Domain Level Keyword Usage – використання ключових слів на рівні домену. Ранжування повністю або частково співпадаючих з ключовим словом доменів ( EMD / PMD ) активно обговорюється в середовищі SEO-фахівців. Мабуть, Google все ще не до кінця визначився з цим фактором ранжування. За даними Moz, кореляція доменів, імена яких точно збігаються з ключовим словом, становить 0,16 і збільшується до 0,20 для доменних імен *.сom.
  5. Domain Link Authority Features – авторитетність посилань на рівні домену. Дані метрики відрізняються сильними кореляціями, при цьому показники піддоменів вищі.
  6. Page Level Anchor Text – тексти посилань на рівні сторінки. Незважаючи на негативне ставлення Google до переоптимізованих текстві посилань, спостерігається міцний взаємозв’язок між високими позиціями і точними / частково співпадаючими ключовими словом анкорів. Так, кореляція для доменів, що посилаються на сторінки за допомогою посилань, тексти яких містять неточне входження ключового слова, становить 0,29.
  7. Page Level Keywords Agnostic – характеристики сторінки, не пов’язані з ключовими словами і зовнішніми посиланнями. Відносно часу завантаження сторінки спостерігається негативна кореляція – 0,10.
  8. Page Level Keyword Usage – використання ключових слів на рівні сторінки. Виявлено міцний взаємозв’язок між ключовиками в мета-тегах Title і Description, тегах Body і H1 та високими позиціями.
  9. Page Level Social Metrics – соціальні показники на рівні сторінки. У даній групі характеристик абсолютна першість у Google+ ( 0,30 ).
  10. Page Link Authority Features – авторитетність посилань на рівні сторінки. Кореляція для даного параметра найсильніша серед усіх досліджених характеристик за всю історію дослідження – 0,39.

Майбутнє пошуку: прогнози

Безумовно, строгі цифри викликають більше довіри. Але команда Moz не зупинилася на цьому, а з’ясувала думку більше 100 професіоналів галузі з приводу факторів, які значною мірою впливають на позиції сайту у видачі, та успішних тактик просування. Результати опитування були представлені на конференції MozCon цього літа.

Також кожному з учасників було поставлено питання про майбутнє пошуку. Діаграма нижче наочно показує, які чинники, на думку експертів, будуть посилюватися, які будуть слабшати, а які не зазнають змін в найближчий рік.

Фактори ранжування гугла

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *