843

Google AdWords буде стягувати плату тільки за фактичні покази реклами

Google AdWords

Google AdWords перевів всі кампанії контекстно-медійної мережі з оплатою на базі CPM на нову модель тарифікації, що дозволяє платити тільки тоді, коли оголошення потрапило в поле зору користувача – «Ціна за тисячу показів у видимій області екрану».

Показ оголошення у видимій області буде вважатися виконаним, якщо 50% оголошення відображалося на екрані протягом не менше однієї секунди за умови, що це медійна реклама, і не менше двох секунд, якщо це відеореклама.

Крім запуску нової моделі тарифікації, Google оновив функцію обмеження частоти показів. Найближчим часом вона почне враховувати тільки видимі покази для медійних і відеокампаній в AdWords. Крім цього, в таблицю статистики по кампанії були додані нові метрики, які дозволять відстежити дані за фактичними показам:

  • Покази в видимій області екрану.
  • CTR для показів у видимій області екрану.
  • Середня ціна за тисячу показів.

У Google сподіваються, що нововведення допоможуть зробити процес купівлі реклами більш прозорим.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *