777

Google попередив про шкоду рекламних статей

Коли буде апдейт PageRank?

Будь-які посилання, спрямовані на маніпулювання PageRank або результатами пошуку, Google вважає частиною посилальної схеми, що порушує правила Google для веб-майстрів.

Днями Google оновив керівництво для веб-майстрів, що стосується посилань, додавши в нього такі схеми накрутки, як:

  • Масштабний статейний маркетинг або гостьові пости, з ключовими словами в анкорі посилання;
  • Адверторіали (платні рекламні статті) або нативна (натуральна) реклама, які містять оплачені посилання, що передають PageRank.
  • Посилання з оптимізованим анкорним текстом у статтях та прес-релізах, розміщених на інших сайтах.

Крім того, з керівництва були вилучені деякі приклади схем, побудови посилань:

  • Посилання на спамні або нерелевантні сайти з метою маніпуляції PageRank;
  • Посилання, додані в статті, не пов’язані з нею за змістом.

Google продовжує закликати веб-майстрів закривати від індексації пошуковиками всі платні посилання в прес-релізах (навіть ті, які не містять оптимізований анкор) тегом “nofollow”.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *