97

Близько 30% результатів на 1 і 2 сторінках видачі Google взагалі не отримують кліків

Від 25% до 30% результатів, які ранжуються на 1 і 2 сторінках пошукової видачі Google, взагалі не отримують кліків. Про це свідчать результати дослідження Internet Marketing Ninjas.

CTR в пошуковій видачі Google:

  • Позиція №1 – трохи більше 21%;
  • №2 – близько 10,7%;
  • №3 – близько 7,6%.
  • №4-8 – в діапазоні від 4,7% до 1,7%.

CTR by Positions

Таким чином, 1 з 3 або 1 з 4 пошукових сесій проходять взагалі без кліків.

Чому користувачі не переходять за посиланнями, розташованим в топі пошукової видачі? Аналітики Internet Marketing Ninjas вважають, що це пов’язано з поширеністю блоків видачі Мережі знань і Rich Cards.

«Після запуску блоку видачі Мережі знань, розширених карток, всіляких каруселей і змішаних універсальних результатів, а також збільшення рекламного блоку, ця ситуація нас не дивує», – відзначають аналітики.

В ході аналізу було виявлено цікавий факт: за брендованим запитам результати пошуку, розташовані у верхній половині SERP, мали більш високий CTR.

Для брендованих запитів найбільш значимі перші три позиції. Дослідження показало, що 99% всіх переходів за такими запитами припадають на топ-3.

CTR for Branded Queries

Результати дослідження Internet Marketing Ninjas засновані на аналізі 20 тисяч запитів, за якими протягом тримісячного періоду було отримано понад 64 млн показів і понад 4 млн кліків.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *