Від 25% до 30% результатів, які ранжуються на 1 і 2 сторінках пошукової видачі Google, взагалі не отримують кліків. Про це свідчать результати дослідження Internet Marketing Ninjas.
CTR в пошуковій видачі Google:
- Позиція №1 – трохи більше 21%;
- №2 – близько 10,7%;
- №3 – близько 7,6%.
- №4-8 – в діапазоні від 4,7% до 1,7%.
Таким чином, 1 з 3 або 1 з 4 пошукових сесій проходять взагалі без кліків.
Чому користувачі не переходять за посиланнями, розташованим в топі пошукової видачі? Аналітики Internet Marketing Ninjas вважають, що це пов’язано з поширеністю блоків видачі Мережі знань і Rich Cards.
«Після запуску блоку видачі Мережі знань, розширених карток, всіляких каруселей і змішаних універсальних результатів, а також збільшення рекламного блоку, ця ситуація нас не дивує», – відзначають аналітики.
В ході аналізу було виявлено цікавий факт: за брендованим запитам результати пошуку, розташовані у верхній половині SERP, мали більш високий CTR.
Для брендованих запитів найбільш значимі перші три позиції. Дослідження показало, що 99% всіх переходів за такими запитами припадають на топ-3.
Результати дослідження Internet Marketing Ninjas засновані на аналізі 20 тисяч запитів, за якими протягом тримісячного періоду було отримано понад 64 млн показів і понад 4 млн кліків.