911

Google тестує величезні банери у видачі

Google

Google почав тестувати показ у видачі величезних банерів відразу під пошуковим рядком для конкретних брендових запитів.

google-full-page-sponsored-image-ad-600x540

Представник Google підтвердив, що цей «невеликий експеримент» зачіпає тільки користувачів США.

Оголошення займає велику верхню частину екрана. Оскільки ця видача відноситься тільки до запитів з найменуванням бренду, Google вважає це оголошення релевантним і перевіряє CTR подібного оголошення.

Нагадаємо, в 2005 році Google обіцяв, що банерні оголошення ніколи не з’являться у веб-пошуку:

Ні на головній сторінці Google, ні на сторінці з пошуковими результатами ми не показуватимемо банерну рекламу. Ніяких дратівливих, миготливих, кричущих графічних і флеш-банерів, літаючих, що вискакують pop-up оголошень не буде на сайті Google. Ніколи.

8 років потому, Google, схоже, готовий порушити свої обіцянки.

Маркетинговій компанії Synrgy, яка поділилася скріншотами експериментальної видачі для авіакомпанії Southwest Airlines, стало відомо, що Google створив подібні експерименти ще для 30 брендів, у числі яких Crate & Barrel і Virgin America.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *