720

Метт Каттс: використання картинок

Проблем з дубльованим контентом

У новому навчальному відеоролику для вебмайстрів глава підрозділу Google по боротьбі з веб-спамом Метт Каттс (Matt Cutts), відповідаючи на запитання користувача з Ванкувера: «Чи може використання на сторінках сайту картинок з фотобанків і фотостоків негативно вплинути на результати ранжування сайту?» – Заявив , що в даний момент пошукова система Google не робить принципової відмінності між використанням в якості ілюстративного матеріалу до контенту «стокових» та авторських фото.

В той же час, незабаром все може змінитися. Адже в ході своєї відповіді Метт Каттс додав: «Проте, знаєте що: ви подали мені прекрасну ідею з приводу введення нового додаткового сигналу для ранжування. Адже, безумовно, даний фактор може бути відмінним індикатором якості сайту. Не виключено, що незабаром Google почне розцінювати авторські фото, як контент набагато вищої якості, ніж зображення, запозичені з стоків і фотобанків, які, крім того, постійно дублюються».

«І все ж, в даний час наші алгоритми не аналізують цей сигнал як фактор для більш високого або більш низького ранжування сайту в результатах видачі», – запевнив фахівців глава Google по боротьбі з веб-спамом.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *