778

Нова платформа інтеграції з AdWords від Google Analytics

Не так давно в офіційному блозі Google з’явилося повідомлення про майбутній запуск нової структури інтеграції з AdWords. Вона дасть можливість рекламодавцям отримувати швидкий доступ до максимальної кількості звітів, включаючи налаштування націлювання в Google Display Network, а також дані по розширеним компаніям.

Нарендра Сінгал, представник команди Google Analytics, каже, що створена інфраструктура дасть можливість звітам в Google Analytics відображати максимум даних з AdWords, включаючи налаштування рекламних кампаній або «Назви груп оголошень». А у звітах сервісу будуть відображені всі зроблені оновлення.

Наприклад, якщо три рази перейменувати свою рекламну компанію, буде видно в усіх актуальних поточних звітах, що статистика відвідувань розподілена по всіх трьом компаніям, а кількість переглядів і кліків підсумовується і інтерпретується по відношенню до останнього оновлення кампанії. І тепер користувачі сервісів Google зможуть найбільш ефективно керувати ставками та здійснювати налаштування кампаній. Це вплине на підвищення коефіцієнту повернення інвестицій від реклами.

Google Analitics

Користувачі також зможуть видаляти або додавати дані в акаунти Google Analytics, які пов’язані автоматично з акаунтами AdWord, відключаючи або підключаючи аккаунт від профілю. При відключенні історія даних буде ховатися.

Нововведення буде запускатися поступово протягом декількох наступних тижнів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *