1770

Ренд Фішкін: інтернет-маркетинг в перспективі

Інтернет маркетинг

Ренд Фішкін«Кращий спосіб продати щось – не продавати нічого. Прагніть зробити так, щоб про вас знали, домагайтеся поваги і довіри тих, хто може у вас щось купити». Таку пораду дає Ренд Фішкін, генеральний директор Moz, співзасновник Inbound.org і автор величезної кількості публікацій з інтернет-маркетингу. Портал Fathomdelivers.com опублікував інтерв’ю з Рендом.

Пропонуємо вашій увазі 6 ключових моментів з бесіди, які можуть бути цікаві і корисні інтернет-маркетологам.

1. Локальний пошук для національних брендів

У контекстній рекламі Google переважають локальні компанії. Якщо великий національний бренд захоче рекламуватися за запитами на конкретні регіони, можуть виникнути складності. На думку Ренда Фішкіна, в майбутньому ситуація лише погіршиться. Національні бренди програють місцевим компаніям в платному локальному пошуку.

Для поліпшення видимості в пошукових системах брендам необхідно дивитися у бік створення якісного, цільового і дуже корисного контенту. Але це завдання видається вкрай складним.

2. Контент-маркетинг: як виділитися

Ренд також дав кілька порад, як брендам виділитися за допомогою контент-маркетингу. Торік на Moz була опублікована стаття, автор якої довів, що одна велика якісна пізнавальна стаття приносить набагато більше користі, ніж безліч маленьких постів і публікацій новин. Одна грунтовна стаття, яка забрала багато часу і сил, за охопленням перевершує сотні дрібних, які ви б зробили за той же час. Тому розумним маркетологам, вважає Ренд, необхідно створювати вичерпні довідкові матеріали з певних тем.

3. Де розміщувати контент?

Ви написали відмінну статтю, але де її розмістити: у тематичних блогах, в соціальних мережах, відправити інтернет-виданням?

«Я майже завжди кажу: «Опублікуйте її на своєму сайті» … Якщо ви вклали багато енергії і сил, ви захочете, щоб це залишилося на сайті … Я говорю з точки зору довгострокової перспективи. Я завжди думаю про довгострокову перспективу … Якщо ви ніколи не опублікуєте крутий матеріал на своєму власному сайті, ви ніколи не наростите аудиторію. Ви ніколи не станете ресурсом, на який будуть посилатися. Якщо ви створили щось фантастичне, залиште це на своєму сайті, ви ж хочете з часом підвищити популярність бренду, ви хочете, щоб про вас говорили».

4. Як підвищити впізнаваність

На підвищення впізнаваності добре працюють соціальні мережі. Інший гарний спосіб заявити про себе і познайомитися з впливовими людьми – відвідування конференцій і різних тематичних заходів. Крім того, важливо залишати коментарі до робіт інших людей, таким чином починає працювати схема:

я починаю впізнавати вас – я знаю, хто ви – я вас знаю і ви мені подобаєтеся – ви спілкуєтеся зі мною – з недавнього часу я стежу за тим, що ви пишете і робите.

5. Лінкбілдінг і соціальні сигнали

Тема впливу соціальних сигналів на ранжування обговорюється давно. Але, на думку Ренда, соціальні сигнали в майбутньому все одно не замінять посилальні чинники. При цьому старі способи отримання посилань підуть у минуле. Маркетологи будуть змушені зосередитися на тактиках заробляння посилань (за допомогою контент-маркетингу, PR, соціальних мереж і т. д.).

6. Email-маркетинг

Чи потрібно фахівцям з пошукового маркетингу задуматися про email -маркетинг? Так, вважає Ренд. Чим більше у розсилки передплатників, тим більше користувачів зможуть Твітанути, розшарити контент, дати посилання на вас. Ваша база email-передплатників, по суті – ваша інвестиція у поширення ваших повідомлень.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *