Adwords

Google Adwords – всесвітньо відома система пошукової реклами Google, створена ще в далекому 2002 році.

Для роботи з системою майбутнім клієнтам AdWords слід створити персональний обліковий запис в Google, зареєструвавши його на адресу своєї електронної пошти.

Сьогодні система AdWords є прибутковим проектом та активно розвивається. В систему навіть вбудований Навчальний центр програми сертифікації, розрахований на навчання роботі з AdWords та подальшою атестацією по пошуковій рекламі.

Таргетинг

У Google AdWords вбудований мовний та географічний таргетинги, що відповідають за пошук зацікавлених клієнтів залежно від національності або їх місця розташування.

Редакційні правила

Для полегшення процесу опису проекту в рекламному оголошенні, системою AdWords були придумані редакційні правила, що дозволяють клієнтам вказувати на переваги пропонованих послуг і товарів.

Створення груп оголошень

В системі AdWords користувач може сортувати варіанти оголошень по групах. У результатах видачі ці варіанти будуть демонструватися і розподілятися з точки зору їх ефективності для подальшого впливу на інтернет-аудиторію, тобто найбільш популярні оголошення демонструватимуться частіше, найменш популярні – рідше.

Ключові слова

За підбір ключових слів в системі AdWords відповідає сервіс підказки з удосконаленим набором засобів, здатних завантажити ключіі з файлу формату * .csv, виконати сортування ключових слів залежно від їхньої популярності, продуктивності, ціни і т.д., що в підсумку істотно полегшує роботу з ключовими фразами. Сервіс також надає регулярно оновлювані статистичні звіти.

Звіти

Статистичні відомості збираються на наступних рівнях:

  1. ключові фрази,
  2. групи оголошень,
  3. проекти,
  4. рекламні кампанії.

Параметри відповідності

Залежно від потреб користувача, чи це зменшення вартості за клік (CPC), вартості за 1000 показів (CPM) або підвищення рентабельності суми вкладень і т.д., в сервісі можна міняти параметри відповідності ключових слів. Можна виділити наступні типи параметрів відповідності:

  1. широка відповідність (встановлено за замовчуванням). Наприклад, якщо ключове слово містить словосполучення спортивні кросівки, то реклама буде демонструватися, і коли користувач введе в пошук спортивні, і коли введе слово кросівки. Поєднання з іншими словами і порядок слів не враховуються.
  2. фразова відповідність. Тепер слово слід взяти в лапки. Рекламне оголошення демонструватиметься лише при фіксованому порядку слів: спортивні кросівки. Також воно буде показано за запитом модні спортивні кросівки, але не при зміні порядку слів, наприклад, спортивні кросівки Адідас.
  3. точну відповідність. Словосполучення огортається в квадратні дужки. Найбільш конкретна відповідність. Таким чином, якщо користувач пропише [спортивні кросівки], то йому буде демонструватися реклама спортивні кросівки; тобто не повинні використовуватися які-небудь інші слова – запит модні спортивні кросівки не спрацює.
  4. мінус-слова. При наявності мінус-слів рекламні оголошення відсіваються і не демонструються в результатах видачі. Якщо вибрати ключове спортивні кросівки модні, то за запитом модні спортивні кросівки оголошення просто не буде демонструватися.

Як платити?

Оплата в Google AdWords проводиться за допомогою кредитних карт, банківських переказів або електронних грошей.