Аудит сайту

Аудит сайту – це детальна перевірка сайту незалежними експертами. У сферу SEO термін прийшов з фінансово-банківської  сфери, де аудиторські перевірки є обов’язковим елементом і мають різні напрямки. Так само аудиторський аналіз сайту здійснюється за різними напрямками.

Провести грамотний аудит сайту може фахівець, який не тільки оцінить стан справ, а також виявить помилки, підкаже шляхи їх виправлення. Аудит сайту дуже важливий на початковому етапі просування і необхідний – хоча б частково – на подальших етапах розвитку проекту. Аудит необхідний для виявлення помилок та сильних сторін, вироблення стратегії і тактики.

Повний комплексний аудит сайту і його напрями

Повний комплексний аудит сайту включає в себе одночасно кілька напрямків аналізу.

  • Технічний аудит проводиться щодо відповідності: стандарту вебсторінок, грамотності кодів, перевіряє якість і швидкість завантаження. Він також оцінює вибір хостингу, структуру сайту. Технічний аналіз порівнює, як виглядає сайт в різних браузерах. Безпека сайту, robots.txt, програмна частина, доступ до управління сайтом – все це завдання технічного аудиту.
  • Маркетинговий аудит сайту оцінює його як інструмент ринкових відносин. Сервіси та статистика сайту, ефективність контекстної реклами, наявність і потужність конкурентів, конкурентоспроможність і тематична відповідність – ось основні пункти маркетингового аналізу. Окремо потрібно відзначити докладні аудити сайтів-конкурентів і сайтів партнерів для більш грамотного планування подальшої політики веб-ресурсу.
  • Аудит і аналіз юзабіліті, тобто корисності і зручності користування сайтом – ще один важливий етап. Це дає можливість створити користувачеві на сайті найсприятливіші умови і збільшити відвідуваність. Відомі приклади, коли з двох приблизно однакових сайтів, один піднімався виключно за рахунок добре продуманої структури, зручного інтерфейсу і красивого дизайну.
  • Пошуковий аудит сайту (SEO-аудит), розповість все про ставлення пошукових систем до сайту. Він повинен проаналізувати стан сайту з точки зору пошукових систем. Цей аналіз враховує мета-теги, ключові слова, карту сайту, якість контенту. Що стосується ключових слів і семантичного ядра – багато сайтів не мають належного успіху тільки тому, що неправильно визначають семантичне ядро ​​і некоректно формулюють ключові запити. Сюди ж входить оцінка посилального контенту, внутрішня перелінковка, інші елементи, на які поширюється SEO-оптимізація.

Професійний аудит сайту потрібно проводити час від часу як медогляд будь-якій людині: це виявлення переваг і недоліків, що дозволить якісно просувати сайт, по ходу ліквідуючи помилки.