Беклінк

Беклінк – зворотнє посилання. В якості беклінків посилання можна розглядати тільки по відношенню до певного сайту, позначимо його літерою А. Будучи розміщеним на сторонньому ресурсі, нехай це буде сайт Б, посилання отримує статус – беклінк. Зворотні посилання є потужними, а часом і єдиними засобами ефективної оптимізації сайту.

Беклінки в SEO

У пошуковому просуванні беклінки використовуються двояко.Пошуковик присвоює сайту рейтинг залежно від двох параметрів, пов’язаних з зворотніми посиланнями. Перший параметр – кількість зворотних посилань на сайт.Чим більше беклінків оптимізатор розміщує на сторонніх ресурсах, тим вище позиції сайту, що просувається в пошуковій видачі. Однак підводним каменем у цьому є тематичність, спорідненість сайтів А і Б. Якщо оптимізатор, просуваючи ресурс космічної тематики, розміщує свої беклінки на сайті, тематикою якого є м’які іграшки, то модератор пошукової системи може віднести таке просування до одного з чорних методів оптимізації – посилальному спаму.  Ресурс, який просувається, може бути покараний аж до виключення з бази даних пошукової машини. Словом, потрібно старатись розміщати беклінки на сайтах подібної тематики. Або оптимізаторові необхідно проявити певну спритність і органічно пов’язати “польоти людини на Місяць” і “нюанси виробництва іграшкових ведмежат ведмежат“.

Іншим параметром є так звана вага беклінків. До цього розглядалося два сайти – А і Б. Додамо до них третій – сайт В. Поняття “вага беклінків” якраз і виникає, коли в полі зору з’являється третій сайт, на якому розміщуються беклінки. Припустимо, рейтинг сайту Б в пошуковій системі, умовно кажучи, 50 одиниць, а рейтинг сайту В – 100. У цьому випадку беклінк, розміщений на сайті В, володіє великою вагою, що і враховується пошуковою машиною, коли присвоюється рейтинг сайту А, що просувається цим беклінком. Простіше кажучи, чим більша вага зворотнього посилання тим  більш високі позиції сайту А в пошуковій видачі. Але є нюанси, якою б величезною вагою зворотні посилання не володіли, якою б не була їх кількість, сайт ніколи не вийде у верхні рядки видачі, якщо він зроблений не для людей. Бо остання інстанція – модератор, – людина, а не робот.

Беклінки в оптимізації SMO і SMM

Зворотні посилання, що просувають сайти в інтернет-спільнотах, може бути більш ефективним засобом оптимізації, ніж в SEO. Адже в цьому випадку беклінк приводить на сайт безпосередньо цільову аудиторію, минаючи роботів з їх розумними алгоритмами. Тематичність розміщення беклінків тут важлива надзвичайно. На форумах і в співтовариствах адже так само, як і в пошукових машинах, працюють служби модерації, безжально видаляючи беклінки, що не збігаються з темою форумів. Спробуйте, наприклад, на форумі Searchengines розмістити посилання, що порушує правила. Модератор із чудовим ім’ям Львович не тільки видалить цей беклінк, але і зробить суворе навіювання!

У просуванні сайту в людських групах кількість беклінків має пряме значення. Більше зворотних посилань бачить більшу кількість людей. Поняття ваги беклінків в цьому виді просування теж можна розглянути. Це просто напросто репутація того учасника, який розміщує беклінк. При спамному розміщенні беклінків учасники форуму поступово починають третирувати оптимізатора, а за гірших сценаріях і зовсім виключають його зі спільноти. Адже оптимізатор таким є тільки для власника сайту, що просувається, а в співтоваристві він такий же учасник, з тими ж правами. Люди дуже не люблять, коли їм нав’язую що небудь. Тому, просуваючи ресурс розміщенням беклінків на форумах, необхідно стати частиною спільноти. Ні, навіть не так. Потрібно стати цікавим спільноті. Результат просування сайту в цьому випадку буде, можливо, навіть кращим, ніж при пошукової оптимізації.

Заробіток на беклінках

Використовуючи зацікавленість оптимізатора, на розміщенні зворотних посилань може заробити веб-майстер.Суть взаємин проста.Веб-майстер розміщує посилання оптимізатора на своєму сайті і отримує за це винагороду. В інтернеті істує багато ресурсів на котрих зустрічаються оптимізатори і веб-маймтри і домовляються про розміщення беклінків. Ці майданчики найчастіше називаються біржами посилань. Серед найпопулярніших посилальних бірж – Sape, більш відома як Сапа, Xap, Блогун.