Білі методи пошукової оптимізації

Біла оптимізація, на відміну від широко розповсюджених методів просування сайтів, виключає застосування будь-яких способів, спрямованих на штучне збільшення позиції в пошуковій видачі. Її процеси побудовані на природному розвитку проектів, аналізі поведінки споживачів, проведенні PR-кампаній, які збільшують кількість цільових відвідувачів та популярність ресурсу серед користувачів мережі Інтернет

Всі методи білої оптимізації можна розділити на два основних види: внутрішні і зовнішні.

Внутрішня біла оптимізація

Внутрішня біла оптимізація спрямована на загальне поліпшення сайту. Сюди входить чітка структуризація, використання унікального контенту, створення Sitemap, внутрішня перелінковка, хороший трафік, високий траст сайту, створення RSS, відстеження неякісних посилань, грамотне складання семантичного ядра та інші подібні заходи.

Важливу частину серед них займає оптимізація контенту, тобто розміщення в текстовому наповненні необхідного для оптимальної щільності ключових слів (як правило, 5-7%). Можливе також збільшення ваги слів шляхом використання відповідних тегів. Варто відзначити, що всі ці маніпуляції виконуються зі збереженням якомога більш природного вигляду текстів. В іншому випадку пошукові системи можуть розцінити їх як спам.

До методів білої оптимізації також зараховується робота над адресами сайтів і файлом robots.txt. До недавнього часу до неї відносилась і оптимізація мета-тегів. Однак у зв’язку з безліччю спроб оптимізаторів проспамити їх ключовими словами і фразами, що не мають відношення до змісту сторінок, більшість пошукових систем їх не враховує.

Зовнішня біла оптимізація

Зовнішня біла оптимізація – це поширення інформації про існуючий сайт, що досягається за рахунок проведення рекламних кампаній та інших технологій маркетингу. Сюди також можна віднести реєстрацію ресурсів у таких великих каталогах, як DMOZ, Яндекс.Каталог. Просування за допомогою статтей.

Останній метод, всупереч поширеній думці, лише умовно відноситься до білого. На даний момент пошукові системи не здатні розпізнавати куплені посилання в текстах, що відкриває широкі можливості оптимізаторам проводити самостійну розкрутку сайтів без остраху накладення на них штрафних санкцій. Але по своїй суті даний спосіб являє штучне нарощування показників, що порушує правила використання пошукових систем.

Переваги

Так як білі методи спрямовані не на заспамлення пошукових систем, а на надання цікавої інформації, підвищення функціональності при розробці сайтів і рівня зручності роботи з ними, це сприятливо позначається на їх популярності серед користувачів і забезпечує природний приплив відвідувачів. Але головною перевагою білої оптимізації все ж є досягнення стабільних показників, які не залежать від пошукових систем і не втрачають своїх значень при зміні їх алгоритмів.