Біржа статей

Біржа статей – система, призначена для купівлі-продажу статей на сторонніх інтернет-ресурсах.

Оптимізатор купує на біржі місце для своєї статті з посиланням на свій власний сайт. Такі зовнішні посилання враховуть при ранжуванні пошукові машини. Ефективність роботи з біржею статей полягає в тому, що крім посилання, оптимізатор розміщує якісний текст, який відповідає тематиці посилання і / або ресурсу, на якому розміщується стаття. Серед найбільш популярних бірж статей можна виділити: HiText, Miralinks, Сеозавр, Text Exchange, Finder і т.д.

Просування статтями зарекомендувало себе як дуже ефективний спосіб підвищення позицій сайту в пошуковій видачі. Таке просування дозволяє отримати найбільш природні зовнішні посилання, що в свою чергу позитивно позначається на зростанні позицій і як наслідок – трафіку.

Статті

У будь-якій біржі статей можна зробити замовлення на написання необхідної статті, але її можна купити і на сторонніх ресурсах. З недавнього часу біржі статей співпрацюють з біржами копірайтингу, що істотно полегшує роботу оптимізатора і економить його час. Так, наприклад, Miralinks співпрацює з Copylancer.

Орендовані майданчики

Основна робота бірж статей базується на покупці місць під тексти. Якість майданчиків, на яких розміщуються статті, визначає темпи просування сайту. Чим більше різноманітних майданчиків, тим більший вибір для оптимізатора. Посилання будуть «вагомішими», якщо проставляються на тематично близьких майданчиках. Саме тому в біржах має бути якомога більше різних тематичних майданчиків для розміщення посилань. Якісні майданчики теж вельми цінуються оптимізаторами, особливо якщо відрізняються високим трафіком і трастом.