Семантичне ядро

Семантичне ядро – це повний набір слів і словосполучень, що описують певний предмет, його характеристики. Це слова, які відносяться до діяльності сайту чи діяльності компанії, що володіє сайтом. Правильне складання семантичного ядра має дуже важливе значення для пошукової оптимізації, тому, що саме на його основі будується пошуковий механізм, без чого не можливе просування сайту.

Семантичне ядро визначає стратегію створення контенту на сайті, для його просування, воно може звужуватися або розширюватися, доповнюватися синонімами, новими поняттями. Семантика взагалі ставиться до слів як інструменти мови, за допомогою яких ми будуємо конструкції, що дозволяють нам не тільки спілкуватися, але висловлювати свої бажання, емоції, маніпулювати людьми. Все це відображається і на зону SEO-оптимізації.

Складання семантичного ядра

Робота зі складання семантичного ядра починається задовго до заповнення сайту контентом і є одним з тактичних маневрів, який базується на попередньому вивченні ситуації. Розглянемо це на прикладі взуттєвої фабрики, яка створює сайт як засіб просування на ринок своєї продукції. Які слова будуть асоціюватися з взуттям і одночасно “прочитуватися” потенційним покупцем? Туфлі, черевики, підбори, шкіра, шкіряне взуття, набійки, моделі, купити взуття, модне взуття, магазин взуття – список можна продовжувати. А коли він буде закінчений, потрібно його скоротити і вибрати найефективніші слова, скласти грамотні релевантні словосполучення. Ці слова називаються ключовими словами, і їх сукупність складає семантичне ядро.

Для вибору ключових слів і з’ясування частоти запиту можна скористатися безкоштовними сервісами які надають пошукові системи. Існують також спеціальні програми. Отримавши статистику ключових слів треба відсіяти ті, що вводяться занадто часто і котрі узагальнено відображають предмет. А також слова, що вводяться в пошуковій системі занадто рідко. Після відсіву залишиться чисте семантичне ядро, що дозволяє розробляти тактику кожної сторінки або всього сайту. Наприклад, можна семантичне ядро ​​розділити на підгрупи і під кожну з них створити сторінку.

Семантичне ядро як елемент маркетингу

Слід визначити пріоритет кожного ключового слова. Це складне завдання, так як пріоритети змінюються з різних причин, в тому числі і у зв’язку з постійною зміною алгоритму пошуку в пошукових машинах. Тому семантичне ядро вимагає гнучкого підходу.

Як один з елементів маркетингового плану семантичне ядро передбачає вибір цільової аудиторії, розрахунок на цільові і загальні запити. Не потрібно включати в семантичне ядро запити котрі неточно описують послуги сайту. Потрібно також уникати використання таких запитів, які послуги описують точно, але рідко задаються в пошуковиках. Приблизна ефективність пошукового запиту оцінюється заздалегідь і цей показник потрібно тримати під постійним контролем.