Частота запиту

Частота запиту – це кількість введених запитів користувачем пошукової системи щодо певного слова чи фрази за певний проміжок часу (звичайно за місяць). Залежно від частоти використання всі запити діляться на високочастотні, середньочастотні та низькочастотні. Дані поняття важливі при здійсненні пошукової оптимізації, тому що дозволяють оцінити рівень конкуренції запитів. Інформація про частоту їх використання відображається в статистиці пошукових систем.

Опис

Так як частота запиту є міра його популярності серед користувачів мережі Інтернет, використання даного показника є невід’ємною частиною процесу складання семантичного ядра для сайту, що просувається. Аналізуючи інформацію про використані запити, оптимізатор має можливість скласти вибірку найбільш популярних ключів і на їх основі здійснювати подальшу розкрутку сайту.

На жаргоні оптимізаторів високочастотні запити називаються «жирними». Успішне просування по них забезпечує максимальний приплив відвідувачів з пошукових систем, однак у зв’язку з тим, що за такими ж запитами просуваються і багато інших сайтів, це породжує високий рівень конкуренції. Саме тому оптимізація по високочастотних запитах є найбільш витратною як у грошовому, так і часовому планах.

Пошукова система Яндекс спеціально гальмує просування сайтів по висококонкурентних позиціях, мотивуючи це тим, що сайт спочатку зобов’язаний зарекомендувати себе, показуючи постійну динаміку і відрізняючись стабільним розвитком. Лише після цього йому може бути наданий шанс потіснити топових конкурентів.

У зв’язку з подібними обставинами під час оптимізації сайтів використовуються не тільки високочастотні, але і середньо-і низькочастотні запити. Незважаючи на менші показники, вони здатні не тільки забезпечити постійний приріст трафіку без необхідності вкладення великих грошових коштів, а й охопити ширшу аудиторію відвідувачів.

Варто відзначити, що частота одного і того ж запиту в різних пошукових системах може варіюватися в широкому діапазоні. Пов’язано це з тим, що кожна з систем має свою власну аудиторію, відмінну від інших.

Статистика, що відображає частоту використання запитів, є відкритою інформацією та надається у вільному доступі пошуковими та іншими службами.

Сервіси статистики запитів

  • Google Adwords – інструмент статистики пошукової системи Google. Надає повну інформацію по пошуковим запитам, зробленим в системі. Є можливість вибору регіону та мови. При аналізі також виводяться всілякі синоніми запитів.
  • Яндекс Вордстат – показує інформацію по пошукових запитах в системі Яндекс. Виводить статистику з урахуванням всіх входжень запиту, що ускладнює оцінку його реальної популярності.
  • Rambler Adstat – сервіс пошукової системи Рамблер. Показує статистику по всьому Рунету з можливістю обліку географії запитів і часу. На даний момент виступає найбільшою статистичною службою.