Купівля посилань

Купівля посилань – це один з основних методів просування та рекламування сайту в пошукових системах. Під купівлею розуміємо платне розміщення посилань на сторонніх ресурсах з метою збільшення якісних показників сайту, що просуваються, або підвищення його відвідуваності. Може здійснюватися, як вручну, при прямій домовленості з власником веб-майданчику, так і за допомогою спеціалізованих бірж.

Останній спосіб закупівлі зовнішніх посилань є найбільш популярним, тому що біржі посилань містять спеціальну базу сайтів, що позбавляє від необхідності пошуку відповідних ресурсів та дозволяє виконувати розміщення посилань в автоматичному режимі. При цьому оптимізатор отримує можливість спостерігати за швидкістю індексації посилань та знімати посилання при їх відсутності.

На даний момент найбільш відомими біржами для купівлі посилань є:

  • Sape – являє собою систему купівлі-продажу посилань з головних та внутрішніх сторінок.
  • MainLink – проводить купівлю як наскрізних, так і звичайних посилань.
  • SeoPult – здійснює автоматичне просування сайтів в основних пошукових системах.
  • Webeffector – виступає в ролі асистента-оптимізатора.
  • Xap – надає повний спектр послуг з аутсорсингу та просування сайтів.