Медійна реклама

Медійна реклама – це реклама, розміщена в медіа. Зазвичай словом “медіа” називають друковані видання, радіо, ТБ, Інтернет. У середовищі тих, хто займається інтернет-маркетингом, медійною рекламою зазвичай називають банерну рекламу. Насправді банерна реклама має в медійній рекламі найбільшу, але не вичерпну питому вагу. До медійної реклами відносяться:

Інтерактивність медійної реклами

Медійна реклама як банерна конструкція набагато ефективніша, ніж подібна реклама у пресі та рекламні ролики по ТБ. Найпривабливішим моментом в медійній рекламі є її візуальна привабливість і інтерактивність. Відреагувавши на банер, тобто клікнувши на нього, відвідувач миттєво переноситься в інтернет-поле, на яке веде банер-посилання. Часто анімований банер спочатку залучає користувача в гру, в інтерактивне спілкування. Банер миттєво наближає користувача до рекламованого продукту або до інформації про цей продукт. Жоден інший вид реклами не володіє такою інтерактивністю, як банерний.

Створення стійкого іміджу

Медійна реклама незамінна для створення стійкого образу, тобто це одна з ефективних іміджевих реклам. Підтримка і просування бренду для цього виду реклами – більше природне завдання, ніж збільшення продажів. Медійна реклама дуже зручна для звернення до цільової аудиторії, для дохідливого опису продукту. Банер як інструмент реклами володіє надзвичайною ємністю, точністю висловлювання, спрямованістю рекламного меседжу. Форма банера, його змісту, якість впливу мають безліч варіантів, що також дає йому велику перевагу перед іншими видами реклами.

Нюанси і статистика

Розміщуючи банери, рекламодавцю слід найпильнішу увагу приділити якості свого сайту. М’яко кажучи, сайт повинен бути не гірше банера, який на нього веде. Інакше відвідувач, зайшовши на сайт з банерного посилання, довго там не затримається. Серйозному аналізу потрібно піддати і сайти, на яких розміщуватимуться банери. Сайти, яким відвідувачі не довіряють, знизять довіру і до рекламних банерів.

Медійна реклама дуже зручна для статистики, так як її ефективність легко відстежити і прорахувати. У середньому її ефективність становить близько 11 % і це приблизно на відсоток нижче, ніж контекстна реклама. Часто медійна реклама є і контекстною рекламою, що посилює її ефективність.