Оптимізація сайту

Оптимізація сайту – це комплекс методів, який зробить сайт не тільки цікавим для користувача, але й зрозумілим та близьким для пошукових систем. Оптимізація сайту – це спосіб “примирення” пошукових систем з сайтом, який змусить пошукові системи “поважати сайт” і вибирати його, пропонуючи йому перші позиції у видачі, коли пошукова система дає відповідь на відповідний запит користувача.

Метою пошукової оптимізації є виведення сайту в ТОП – в перші десять відповідей, які розташовуються на першій сторінці видачі. Для того, щоб пошукова система прореагувала на сайт відповідно, потрібно вивчити її алгоритм пошуку та визначити особливо важливі моменти. Тоді, згідно цих моментів, проводимо заходи, які відповідають критеріям заданих пошуковою системою.

Оптимізація за кольором

Практики вже напрацювали достатньо широкий ряд прийомів, здатних маніпулювати пошуковою системою, однак по своїй коректності, легальності, вони розрізняються. У зв’язку з цим виникло три класи пошукової оптимізації сайтів:

Чорна оптимізація включає в себе набір прийомів, які характеризуються явною некоректністю, багато з них заборонені, деякі створені для введення пошукової системи в оману. До сірої оптимізації відносяться ті прийоми, які не заборонені, але потенційно є некоректними. У разі, якщо чорна або сіра оптимізація буде виявлена ​​пошуковою системою, до сайту будуть застосовані штрафні санкції чи навіть бан. Біла оптимізація – це легальні професійні методи, що доповнюють один одного і дають стабільний результат. Біла оптимізація спрямована на те, щоб і відвідувачі, і пошукові машини ставили сайту високу оцінку.

Внутрішня оптимізація сайту

Біла оптимізація заздалегідь припускає, що оптимізатор має справу з корисним сайтом, наповненим унікальним контентом. В цьому випадку пошукова оптимізація поділяється на дві частини: внутрішню і зовнішню. До внутрішньої, перш за все, відноситься робота з мета-тегами (мета-тег Desciption, мета-тег Keywords), чітке структурування сайту, правильне оформлення головної сторінки сайту, карти сайту, навігаційного меню. Особлива увага приділяється роботі з ключовими словами. Вона починається з створення семантичного ядра сайту, формування ключових, розподілу їх по сторінках сайту. Оформлення контенту також повинно виконуватися з урахуванням певних вимог, які впливають на кінцеве ранжування сайту. Ще один важливий момент – це внутрішнє перелінкування сторінок. Вона має свої особливості, які обов’язково повинен враховувати оптимізатор. Детальніше дізнатися про правила внутрішньої оптимізації ви можете тут.

Зовнішня оптимізація сайту

Зовнішня оптимізація – це, насамперед, збільшення кількісних та якісних показників зовнішніх посилань на ваш сайт. Способи отримання цих посилань різні, та можуть відноситись, як до чорної, сірої та білої оптимізації. Пошукові системи з великою обережністю ставляться до раптового зростання загальної кількості посилань, також до посилань, які розташовані у великій кількості на одному сайті, на сайті з низьким трастом, до посилань, які ймовірно є купленими. Зовнішня оптимізація, проведена з порушеннями, може стати причиною до отримання бану.

Оптимізація сайту самостійно

Оптимізація сайту самостійно стала можливою завдяки появі таких сервісів як, наприклад, WebEffector. Повністю автоматизований процес в значній мірі полегшує життя власникові веб-ресурсу. Успішна оптимізація сайтів самостійно, тобто, за допомогою автоматичної програми, передбачає добірку оптимальних ключових слів і словосполучень для пошукового просування сайту. Також автоматичний сервіс якісно і недорого здійснює закупівлю посилань на інших веб-ресурсах. Зовсім незайвим для власника сайту, який вирішив зайнятися його оптимізацією самостійно, можуть стати аналіз якості контенту і пошуковий аудит сайту – корисні послуги від автоматичних сервісів.

Оптимізація – це динамічне поняття

Пошукова оптимізація сайту – не застигла комбінація. Вона орієнтована на алгоритми пошукових систем, а ці алгоритми часто змінюються для того, щоб протидіяти методам чорної оптимізації. Разом з оновленням алгоритмів додаються нові фактори пошукової оптимізації, уточнюються старі.