Оптимізація тексту

Оптимізація тексту – це покращення текстового контенту з точки зору пошукових систем.

Власне, коли говорять про оптимізацію сайту, мають на увазі саме оптимізацію текстів, розміщених на його сторінках. Всі інші складові, наприклад, юзабіліті чи коректність сторінки з точки зору HTML-коду для пошукових систем, хоч і важливі, але є другорядними. Перше, що потрапляє в поле зору пошукового робота і з чим він працює, це текстовий контент. Оптимізація тексту у Львові представляє собою комплексну процедуру, що включає в себе декілька етапів.

Підвищення унікальності

Унікальність, тобто неповторність контенту, є для пошукової машини визначальним фактором. Сторінка, з розміщеним на ньому запозиченим контентом, навіть може бути не проіндексована пошуковою системою . Підвищення унікальності є досить складним завданням, при умові збереження  високих літературних якостей тексту. Зазвичай контент роблять унікальним за допомогою рерайтингу або розмноження – коли потрібен великий обсяг контенту схожої тематики для великої кількості однотипних сайтів.

Насичення ключовими словами

Кожна сторінка просувається по певних ключових запитах, які вводять користувачі в пошукову систему. На початках пошукової оптимізації тексти перенасичувались ключовими словами, з чим згодом пошукові машини стали жорстко боротися. У більшості випадків під оптимізацією текстів розуміють саме цю процедуру – введення в контент мінімальної кількості ключових запитів, яких буде достатньо для успішного просування.

Занадто часте входження ключових запитів та їх словоформ призводить до переспамленості тексту і викликає «репресії» з боку ПС, наприклад, у вигляді песимізації сторінки або, в самому несприятливому випадку, до відмови в її індексації. Вимоги ПС до “нудоти” тексту розрізняються, але практика показує, що оптимальною кількістю ключових запитів є 3-4% від загального обсягу контенту. Втім, ситуації можуть бути різними. Тут слід обмовитися, що майже всі пошуковики перестали розрізняти пряме входження ключового запиту та його словоформи. Для пошукової системи з точки зору оптимізації тексту запити «кухонні меблі» і «кухонних меблів» є ідентичними.

Читабельність

Не слід забувати, що останньою інстанцією у визначенні пошукового рейтингу сайту є людина – асесор пошукової системи. Тому, для гарантованого виходу ресурсу в ТОП необхідно, щоб тексти «подобалися» не тільки пошуковому роботу, а й відповідали вимогам людини. Зрозуміло, що ніхто не чекає від текстів у Всесвітній павутині літературних шедеврів, але інформація повинна бути зрозумілою будь-якій людині.

Джерела оптимізованих текстів

В Неті існує декілька спеціалізованих ресурсів, фахівці яких створюють оптимізовані тексти, які не потрібно обробляти додатково. За допомогою таких ресурсів можна в короткий термін вирішити проблему отримання оптимізованих текстів, які успішно просуваються у Львові в різних пошукових системах.