Погані ключові слова

Погані ключові слова – це слова, словоформи і фрази на їх основі, які за змістом не відповідають загальноприйнятим морально-етичним нормам.

Найпростіші приклади таких слів – “порно“, “купити права“, “вибуховий пакет в домашніх умовах” та багато інших.

Пошукові системи не цензурують такі запити безпосередньо, так як в інтернеті поки що повна свобода слова, але і допомагати в пошуку результатів на подібні запити не прагнуть.

Якщо на сайті з’являються ключові слова, що входять до цього списку, посилання з такого ресурсу відразу втрачають у вазі, на ньому перестає відображатися контекстна реклама великих сервісів, таких як AdWords і Яндекс.Директ, і його позиції в пошуковій видачі можуть різко впасти.

З цієї причини сервіси з продажу посилань не працюють з такими ресурсами ні в плані продажу посилань, ні в плані закупівлі. Швидше за все, знайдуться веб-майстри, які погодяться посилатися зі своїх ресурсів на такий сайт в приватному порядку, без участі бірж, але з урахуванням зниження ваги посилань навряд чи вдасться набрати достатню кількість посилань для досягнення хороших результатів у пошуковій видачі.

Тому будьте уважні до текстів, коментарів і посилань, які з’являтимуться у Вас на сайті, щоб серед них не з’явилися погані ключові слова, які негативно сприймаються пошуковими сервісами.