Посилання, гіперпосилання, лінк

Посилання – в пошуковій оптимізації, вказівка браузеру здійснити перехід на головну сторінку будь-якого сайту, або на одну з внутрішніх. Зазвичай посилання оформляються як фрагменти текстової інформації, наприклад, пошукової фрази в статті, або у вигляді графічного об’єкта – банера. У більшості браузерів текстове посилання, формату HTML має вигляд <a href=”адрес сайту”> текст посилання </ a> та виділяється з решти тексту статті, відрізняючись кольором, шрифтом, а також підкресленням. Графічні об’єкти на сторінці сайту майже завжди є посиланнями. Справа в тому, що не кожен веб-майстер може дозволити собі розкіш розмістити «важкий» графічний об’єкт на сторінці сайту тільки заради краси.

Посилання та пошукові системи

У середині 90-х років минулого століття, з появою пошукових машин посилання стали надзвичайно ефективним інструментом пошукової оптимізації. Це сталося не відразу, а лише з введенням пошукових алгоритмів, що враховують кількість зовнішніх посилань на сайт котрий просувається. Щоб стало більш зрозуміло, доцільно навести ілюстрацію. Припустимо, просувається сайт А. Пошукова система визначає, чи розміщені на яких-небудь ще сайтах – Б, В, Г і так далі, – посилання на сайт А. Якщо такі посилання, вони називаються зовнішніми, пошукова система знаходить, то сайту А присвоюється більш високий рейтинг, ніж той, який був би присвоєний, якби зовнішніх посилань не було. Чим більше зовнішніх посилань, тим вище рейтинг.

Однак не тільки кількість посилань важлива для успішної розкрутки сайтів. Протягом останніх років з’явилося поняття ваги посилання. Пошукові машини тепер визначають, наскільки авторитетний той сайт, на якому розміщена зовнішня посилання. У тому випадку, якщо цей ресурс має високим рейтингом, то зовнішнє посилання вважається більш цінним, тобто, вагомим, і, як наслідок, сайту, на який веде це посилання, присвоюється більш висока позиція у видачі.

Іншими словами, оптимізація з допомогою ваги посилань вимагає від оптимізатора комплексного підходу, що поєднує нарощування кількості зовнішніх посилань з підбором якісних сайтів для їх розміщення.

Посилання та гроші

Багато веб-фахівців використовують посилання лише для отримання прибутку. До пошукової оптимізації цей, так званий, бізнес має вельми віддалене відношення. Подібність полягає тільки в інструментах. Прибуток при продажі зовнішніх посилань утворюється таким чином. Веб-майстер розміщує на своєму сайті посилання оптимізатора і отримує за це гроші. В UA_RU_неті функціонують спеціальні ресурси – біржі посилань, на майданчиках яких веб-майстра і оптимізатори знаходять один одного і здійснюють процес купівлі-продажу посилань. Пошукові системи недовірливо ставляться до цього виду бізнесу, припиняючи найменші спроби порушення правил пошукової оптимізації, наприклад, таке розміщення посилань, яке перетворює сайт в так звану “лінкопомийку”, що служить тільки для купівлі-продажу посилань і не несе корисного навантаження для користувачів.