Просування в соціальних мережах

Просування в соціальних мережах – діяльність, спрямована на ознайомлення максимальної кількості учасників соціальної мережі (соціальних медіа) з ресурсом, який просуваємо. Концептуально сайти просуваються в соціальних мережах двома способами – SMO (social media optimization) і SMM (social media marketing). При правильній організації рекламної кампанії в соціальних медіа ресурс отримує користувацький трафік безпосередньо.

Просуваючи сайт в інтернет-спільнотах, можна проводити рекламну кампанію тільки серед цільової аудиторії, відкинувши кластери користувачів, які не є значущими для інтернет-маркетингу в даному конкретному випадку. Крім того, можна провести геотаргетинг реклами, тобто, просування товару або послуги в конкретному регіоні.

Завдяки появі ефективних інструментів просування в соціальних медіа протягом останніх років значно похитнулися позиції пошукових систем як постачальників трафіку. Іноді «Вконтакте», «Facebook» та інші мережі забезпечують сайти набагато більшою кількістю відвідувачів, ніж Яндекс або Google, не кажучи вже про інші, менш потужні пошукові системи.

За спостереженнями експертів рекламний ринок в соціальних медіа зростає на сьогоднішній день найбільш динамічно. Про це говорить постійне збільшення бюджетів рекламних кампаній.