Розмноження тексту

Розмноження текстів – набір певних дій над текстовим контентом, при виконанні яких з однієї статті виходить кілька примірників, унікальних між собою. Розмноження текстів активно використовується в цілях пошукової оптимізації сайту.

Виникнення ідеї

До ідеї розмноження текстів оптимізатори прийшли після того, як ціни на розміщення сайтів – хостинг, – стали не настільки високі, як спочатку. Оптимізатори швидко зметикували, чому б замість одного сайту не просувати відразу десять? Адже витрати на створення сайту і його розміщення не такі вже обтяжливі. Заковика була тільки в тому, що для включення сайту в індекс пошукової системи контент повинен бути унікальний. Питання, яким чином домогтися взаємної унікальності десяти сайтів? Відповідь – доручити створення текстового контенту десяти авторам. Однак у цьому випадку витрати на оплату праці десяти копірайтерів перекриють всі вигоди.

Існує, правда, другий спосіб – провести рерайтинг статті в потрібній кількості, але рерайтер теж зажадає оплатити свою працю. Вийде, нехай не так дорого, як оплата послуг копірайтерів, але все ж не кожному по кишені. А якщо сайтів не десять, а сто? Оплата праці авторів може виявитися взагалі не по кишені оптимізатору. Невідомо, кому першому в голову прийшла ідея – взяти вихідний текст, провести рерайтинг і «перемішати» тексти. А якщо провести не один рерайтинг, а кілька? Уявляєте, скільки унікального матеріалу можна отримати з однієї статті? Те, що й потрібно було довести.

Практичне втілення

Практично, розмноження текстів є пошуком синонімів до слів. Втім, замінюватися на смислові аналоги можуть і фрази, і цілі речення. У результаті створюється так званий шаблон, який обробляється спеціальним програмним забезпеченням – відбувається те саме перемішування. Використання якісно складеного шаблону дозволяє з однієї статті отримати до сотні унікальних між собою матеріалів. Доцільно навести приклад шаблону. Припустимо, представлена ​​вихідна фраза «Кухар телефонує».

Шаблон (код) для розмноження зазвичай створює копірайтер, який використовує для вказівки різних варіантів слів або пропозицій спеціальні символи – [{|}]. Шаблон для розмноження виглядає наступним чином – {Кухар | Євчук | Когут} дзвонить по {телефону | мобільнику} і обробляється спеціальним програмним забезпеченням – генератором текстів. Після обробки програма видає кілька унікальних між собою фраз:

Кухар телефонує. Євчук телефонує. Когут телефонує. Кухар дзвонить по мобільнику. Євчук дзвонить по мобільнику. Когут дзвонить по мобільнику.

Фігурні дужки і вертикальна розділова риска – це символи, загальноприйняті в усіх генераторах. Неважко здогадатися, що якщо слово «дзвонить» замінити синонімом, наприклад, словом «говорить», то число варіантів фрази збільшиться ще. Фрази при цьому будуть унікальні одна щодо іншої. У разі заміни фраз між розділовими рисками поміщаються смислові аналоги. Наприклад, словосполучення «я не хочу їсти» замінюється фразою «я не голодний» і так далі.

Генератори текстів

Вище згадувалося програмне забезпечення, призначене для розмноження текстів – генератори. З їх допомогою розмноження текстів повністю автоматизується за винятком, хіба що, процесу підбору синонімів і смислових аналогів фраз і речень. Використання генератора істотно полегшує завдання розмноження текстів і робить можливим ефективне просування {сайтів | ресурсів} в {пошуковиках | пошукових системах | пошукових машинах}. Як правило, творець контенту, послугами якого користується оптимізатор, надає послуги і з розмноження текстів. Генератори текстів сьогодні загальнодоступні і розрізняються лише ефективністю, головний критерій якої – читабельність згенерованого тексту.