Сірі методи пошукової оптимізації

Сірі методи пошукової оптимізації – методи пошукової оптимізації, які офіційно не заборонені пошуковими службами, але, тим не менш, можуть бути розцінені як неприродні засоби просування сайту.

Опис

Сіра оптимізація є основним інструментом просування сайтів. На відміну від чорних методів, сірі рідко призводять до накладання бана або штрафних санкцій з боку пошукових систем, що і дозволяє фахівцям застосовувати їх для виведення ресурсів на перші позиції за порівняно короткий час.

До сірих методів пошукової оптимізації відносяться:

Збільшення частоти ключових слів

При визначенні релевантності пошукові системи в першу чергу звертають увагу на те, скільки разів на сторінці зустрічається фраза, тотожна запиту користувача. Цей параметр називається частотою ключового слова. Чим він вищий, тим більш релевантним вважається сайт. До недавнього часу оптимізатори спеціально збільшували частоту ключових слів аж до повної нечитабельності текстів. На даний момент пошукові системи активно борються з подібними методами і знижують ранжування при їх виявленні.

Для визначення частоти ключових слів використовуються спеціальні математичні алгоритми, вираховують кількість входжень запитів на обсяг тексту. При цьому оптимальним співвідношенням вважається 3-5%. Так як роботи пошукових систем не здатні оцінювати тексти з точки зору читабельності, ця обставина і дозволяє оптимізаторам збільшувати частоту ключових слів до певної межі, що, з одного боку, порушує правила використання пошукових систем, а з іншого – не виходить за рамки встановлених ними критеріїв.

Дорвеї

До методів сірої оптимізації відноситься створення «сірих» і «білих» дорвеїв:

Сірі дорвеї. Їх головним завданням є передача головному сайту накопичених показників, тобто виступати в ролі донорів. На відміну від чорних методів, сірі мають осмислений текстовий зміст і за своєю суттю є повноцінними сайтами.

Білі дорвеї. Даний вид передусім несе рекламне навантаження і не порушує ліцензії пошукових систем. При їх створенні використовується оригінальний контент і розробляється привабливе графічне оформлення. При попаданні на «білий дорвей» відвідувач бачить рекламний текст з посиланнями на сайт, що просувається і при бажанні може переходити по них.

Купівля посилань

Купівля посилань є одним з основних способів просування сайтів в пошукових системах і за своєю суттю являє собою розміщення посилань на сторонніх ресурсах з метою збільшення показників ресурсу, що просувається. Як правило, для цього використовуються спеціалізовані біржі. Пошукові системи намагаються боротися з подібним методом, хоча використання такого методу не може призвести до бану.

Відношення пошукових систем

Сіра оптимізація, на відміну від чорної, здійснюється на межі встановлених пошуковими системами критеріїв. Саме тому в деяких випадках пошукові системи можуть тимчасово або постійно заблокувати такий сайт. До того ж вимоги, що пред’являються ними до просування ресурсів, постійно змінюються і те, що раніше вважалося законним, може в недалекому майбутньому стати вже забороненим.