Title

Title (англ. – назва, титул) – тег, що містить заголовок HTML-документа. Зазвичай поміщається на самому початку документа, в контейнері <head>. Саме до цього тегу в першу чергу звертається пошуковий робот, потрапляючи на сторінку сайту. Правильність складання title безпосередньо визначає релевантність сторінки і, отже, її позиції у видачі. Синтаксис title досить простий: <title>Заголовок документа</ title >. Також вміст цього тега виноситься пошуковою системою в видачу результатів пошуку в якості заголовка. Іншими словами, ту інформацію, яку веб-майстер помістить в цей тег, і побачить у видачі користувач.

Правила складання тега title

  1. Заголовок сторінки повинен бути унікальним по всьому сайту, тобто, він складається для кожної сторінки окремо. Дублікати title на кожній сторінці можуть привести до підозри пошуковиків в розміщенні копійованих сторінок. Принаймні, відомо, що індексуються такі сторінки гірше. При цьому слід враховувати, що заголовок повинен бути нормальним читабельним текстом (для людей) і, звичайно, відповідати вмісту сторінки. Заспамлений ключовими словами заголовок, швидше за все, буде проігнорований пошуковим роботом.
  2. У title обов’язково повинні бути присутніми запити, по яких просувається дана сторінка. Ключові слова доцільно писати великими літерами. Пошукові роботи до цього байдужі, але погляд користувача напевно «зачепиться» за написані таким чином слова. Головні ключові запити повинні стояти на початку title, оскільки зчитуються пошуковиком першими.
  3. Довжина title повинна становити від 50 до 80 знаків.
  4. Не рекомендується використовувати в заголовку документа стоп-слова – сполучники, вигуки, прийменники, займенники і так далі.

Слід пам’ятати, що правильність даного тега впливає на позиції у видачі, правда, лише побічно. Правильно складений тег title знижує показник відмов користувачів, який для пошукових систем є сьогодні не головним, але, тим не менш, потужним чинником ранжування.