Траст

Траст – термін походить з англійського слова trust – довіра. Для SEOоптимізації розуміння цього терміну має важливе значення: він описує ставлення пошукових машин до певного сайту, визначаючи рівень довіри до нього. Як відомо, ступінь довіри неможливо виміряти та немає одиниці її виміру, але все ж таки вона буває різною. До речі, саме в SEO вимір трасту можливий: і у Яндекса, і у Google. Існують, спеціальні служби, які за кілька секунд видадуть вам Google TrustRank або Траст в Яндексі.

Довіра до сайту у пошукової машини формується на основі його репутації, яка здобувається і зміцнюється роками. А це означає, що чим старший сайт, тим вищий його траст. Це звичайно у випадку, коли сайт за час свого існування не був замішаний ні в чому некоректному, неетичному, забороненому: не використовував методи чорної оптимізації, крадений контент, не користувався битими або купленими посиланнями, що не публікував приховані ключові слова, все це впливає на просування сайту.

Траст і респектабельність

Великий вплив на траст сайту має його відвідуваність: якщо відвідувачі заходять туди часто, значить, отримують там корисну інформацію. В такому випадку інтереси користувачів і машини збігаються. Ми ж не скажемо про сайти великих міжнародних інформаційних агенств таких як BBC, що вони розміщують крадений контент, докучливу рекламу чи порно. Відвідуваність їх висока, тому що читачі усього світу звертаються туди за реальною, неупередженою, об’єктивною інформацією. На траст сайту впливає також репутація Вашої компанії в інтернеті. До трастових сайтів відносяться і великі публічні інтернет-проекти, такі, як Вікіпедія.

Як підвищити траст

Якщо говорити про “прості” сайти, то є кілька факторів, здатних збільшити його трастовість. Це розміщення домену в трастовії зоні, вік домену і навіть його перспективи. Так фахівці зарубіжного SEO радять викуповувати домен на багато років вперед, наприклад, на 10 років, а також публікувати на сайті реальну інформацію про власника сайту аж до адреси і телефону. Унікальний контент і наявність посилань, як вхідних, так і вихідних, пов’язаних тільки з трастовими ресурсами, також дуже важлива. Регулярне оновлення сайту, відсутність куплених посилань (вони можуть бути, але не повинні виглядати, як куплені) – все це кроки до підвищення трасту сайту.