Цільова аудиторія

Цільова аудиторія (ЦА) – термін, що використовується в рекламній сфері або маркетингу при визначенні групи людей за будь-якими схожими параметрами, котрі з найбільшою ймовірністю скористаються послугами або придбають рекламований товар.

Цільова аудиторія може визначатися за способом життя, віком, освітою, соціальним станом, звичкам, уподобанням та іншим факторам, залежним від специфіки пропунованого продукту. Якісне виділення цільової аудиторії дозволяє використовувати саме ті різновиди реклами, які зможуть впливати на обрану групу споживачів з максимальним ефектом.

У мережі Інтернет важливим джерелом інформації про цільову аудиторію є статистика користувацьких запитів в пошукових системах. На їх основі вивчаються уподобання і закономірності поведінки груп користувачів в цілях покрашення проведених рекламних кампаній.