Вага посилань

Вага посилання – показник її значущості для просування сайту. Використовується пошуковими системами для надання сайту більш високого рангу. Більш високий статус пошуковик присвоює тому ресурсу, до якого користувача адресує максимальна кількість так званих зовнішніх посилань, тобто, посилань з інших сайтів. Однак важливо не тільки кількість зовнішніх посилань, але і їх якість.

Наочна ілюстрація для розуміння того, що таке вага посилання. Якщо на сайт, що просувається веде посилання, розміщена на нікому невідомому сайті, то вага посилання одна – маленька. А якщо на сайт веде посилання, скажімо, з блогу президента, то вага такого посилання вже інша. Він пошуковими системами сприймається, як високий. Наслідок – сайт, на який посилається блог президента, впевнено виходить у топ пошукової системи. Ось що таке для оптимізації вага зовнішнього посилання.