Вічні посилання

Вічні посилання – один з найефективніших інструментів оптимізації інтернет-ресурсів. Вічним посилання стає, будучи розміщеним на сайті назавжди, тобто, до тих пір, поки він існуватиме у Всесвітній павутині.

Історичний екскурс

Одним з критеріїв, на підставі яких пошукові системи присвоюють конкретному сайту позиції, є кількість беклінків, тобто зворотних або зовнішніх посилань, які переадресовують користувача на цей сайт зі сторонніх ресурсів. Логіка проста – чим більше зовнішніх посилань веде на сайт, що просувається, тим вище його пошуковий рейтинг. Розміщення зовнішніх посилань в перші роки розвитку пошукових сервісів було заробітком для веб-майстрів, які за розміщення посилання отримували від оптимізатора кошти. При такому положенні справ часто ігнорувалася тематична спорідненість сайтів і їх корисність для людей. Виникло поняття “куплене посилання”.

Поступово пошукові системи, борючись за “Інтернет з людським обличчям“, стали песимізувати позиції сайтів, що просувались за допомогою купівлі зворотніх посилань. Зрозуміло, ресурс, викритий у тому, що просувається таким чином, не випадає із індексу, бо кримінального нічого тут немає. Просто йому ніколи не вдасться вийти на високі позиції, а то й потрапити у видачу взагалі. А ось природні посилання, навпаки, мають велику цінність для пошуковиків. Принаймні, їм передається набагато більша посилальна вага, яка є потужним фактором при просуванні.

Метод контролю “вічності” посилання

Очевидно, що пошукові системи перевіряють зовнішні посилання на цей предмет найпростішим способом. Вони стежать за тим, чи не зникає дане посилання з часом зі сторінки сайту. Причому, контроль ведуть не тільки пошуковики, а і біржі посилань, які такі посилання продають. Ці “фігуранти справи”, до речі, налаштовані набагато жорсткіше до цього. Це і зрозуміло.

Якщо оптимізатор заплатив за посилання як за вічне, а через якийсь час воно зникає, то біржа несе не тільки репутаційні, а й прямі грошові втрати.

Необхідні вимоги до вічних посилань

Тільки таке вічне посилання буде позитивно оцінюватися пошуковими системами, яке крім тривалого розміщення органічно вписується в тематику сайту і в його текстовий контент. Тому при покупці зовнішнього посилання слід звертати увагу не тільки на тривалість розміщення, а й на те, наскільки буде гармонійно виглядати посилання на сайті-донора.

Пошукові алгоритми постійно удосконалюються, тому неможливо спрогнозувати, які вимоги до вічних посилань можуть бути висунуті в майбутньому. Слід враховувати одне – пошуковий авторитет вічних посилань буде існувати завжди. Тому, просування вічними посиланнями, буде завжди бути ефективним інструментом в SEO.