Внутрішні фактори ранжування

Внутрішні фактори ранжування – це фактори, які відносяться до структури сайтів і знаходяться під контролем веб-майстра, що не залежачи від таких зовнішніх умов, як зміна алгоритму пошукових систем або введення ними нових правил індексації. Формуються із створенням сайту і роблять безпосередній вплив на позиції сторінок в пошуковій видачі і вагу ключових слів.

До них можуть належати:

  • розміщення ключового слова в тегах title, показується в результатах пошуку в якості заголовка сторінки;
  • наявність ключового слова в URL, позитивно впливає на пошукову видачу, за умови, що запит присутній не тільки в адресі, але і в текстовому наповненні;
  • досягнення оптимальної щільності ключових слів – зазвичай 3-7%;
  • використання тегів h1, h2 та інших;
  • прописування ключових слів в мета-тегах, індексованих більшістю пошукових систем;
  • унікальність контенту, що є найважливішою умовою досягнення високих позицій сайтом;
  • частота оновлення інформації, що впливає як на швидкість індексації, так і на рівень ранжування;
  • термін існування ресурсу – чим він вищий, тим більшу увагу надають йому пошукові системи;
  • рівень домену і т. д.

Грамотний облік веб-майстром внутрішніх чинників ранжування в поєднанні з оптимізацією сайту дозволяють вивести ресурс на перші позиції в результатах по певних ключових запитах і є невід’ємною частиною процесу просування сайтів в пошукових системах.