Аналітика інтернет-маркетингу: аудит і аналіз сайтів

 

Завдання аналітики

Формально завдання аналітики – це пошук оптимальних рішень на підставі зібраних і проаналізованих даних. Насправді, вам абсолютно не потрібно намагатися збирати та аналізувати все більше і більше. Все, що вам необхідно, – це правильні дані в потрібному контексті і в потрібний момент. Саме це дозволить вам прийняти потрібне маркетингове рішення і не втратити можливість. Фахівці в нашій компанії не будуть змушувати вас шукати ідеї самостійно. Ми запропонуємо їх вам в готовому вигляді.

Ми знаємо, як організувати цей процес. Як зробити його швидким, простим і корисним для вашої компанії. У підсумку вся ваша організація зможе зосередитися на собі і своїх клієнтах, зайнятися досягненням головних цілей бізнесу, не відволікаючись на засоби та інструменти.

Seo-аудит

Ми проведемо підбір та дослідження ключових слів ( маркетинговий аудит та аналіз сайту ), вибираючи тільки ті фрази, які забезпечать продажі, а «неконверсійні» слова будуть виключені.

Вивчимо позиції в пошукових системах. Проаналізуємо кількість сторінок в індексі, кількість і якість зовнішніх посилань, основні метричні характеристики (PR, тІЦ) і порівняємо отримані дані з конкурентами. На підставі зібраної статистики будуть надані рекомендації і оцінка сайту по правильному розподілу ключових слів на сторінках сайту, складання мета-тегів, використанню html-розмітки.

Веб-аналітика

Веб-аналітика включає в себе правильне налаштування систем статистики, встановлення цілей і подальший аналіз зібраних даних. Ми оцінимо кількість і якість трафіку на сайт. Знайдемо найбільш ефективні його джерела, проаналізуємо і усунемо проблемні місця на сайті.

Технічний аудит

Дослідження, спрямоване на пошук слабких місць сайту, а також проблем, які заважають його ефективній роботі. Аудит і аналіз сайтів складається з документації технічного аналізу помилок в структурі та функціонуванні сайту і його модулів.

Usability-аудит

Послуга спрямована на пошук проблем в інтерфейсі сайту, вирішення яких дозволить збільшити конверсію відвідувачів, створити зростання обсягу продажів, зменшити навантаження на службу підтримки, скоротити витрати на персонал і його навчання. Будуть виявлені недоліки в навігації, формах замовлення і зворотного зв’язку, описах товарів і послуг, використанні графічних і текстових елементів.