Пошукова оптимізація сайту

Оптимізація сайту являє собою складний процес, спрямований на збільшення ступеня відповідності сторінок сайту вимогам пошукових систем. Це відбувається шляхом внесення певних змін в їх структуру, зміст та код. Результатом цих дій стає підвищення видимості ресурсу в пошукових системах.

Пошукова оптимізація інтернет-сайту є ключовим аспектом процесу просування. Фактично вона лежить в його основі. Значення посилань та інших зовнішніх факторів поступово знижується для пошукових систем. Сьогодні набагато більше уваги приділяється якості контенту, розміщеного на сторінці. Саме тому так важлива його оптимізація. З її допомогою вдається зробити певний вплив на ранжування текстів у пошуковиках. Це означає, що цільові сторінки будуть розташовуватися на високих позиціях в пошуковій видачі. Даний процес можна з упевненістю назвати головним засобом виведення сайту в Топ-10 по великій кількості низькочастотних запитів.

Пошукова оптимізація сайту складається з декількох етапів:

  1. Формування семантичного ядра.
  2. Проведення аналізу контенту. Визначаємо сторінки сайту для просування тих чи інших запитів.
  3. Створення URL-ів.
  4. Написання унікальних SEO-текстів.
  5. Розбиття текстів на підрозділи, включення до них ключових фраз (входжень).
  6. Виправлення та доповнення даних в мета-тегах.
  7. Створення структури внутрішніх посилань (внутрішня перелінковка).
  8. Оптимізація навігації по ресурсу.
  9. Технічна оптимізація коду сайту.
  10. Коректне заповнення файлу robots.txt.

Складання семантичного ядра – це базовий етап у процесі оптимізації інтернет-сайту, так як результат роботи з просування ресурсу безпосередньо залежить від правильності вибору запитів. Вони повинні відповідати тематиці сайту та залучати певну цільову аудиторію.

Сучасні пошукові системи використовують складні алгоритми і пред’являють масу вимог до контенту сторінок. Саме тому зміст сайту має якомога точніше відповідати на запити користувачів. Виконана з урахуванням даного чинника оптимізація сайту не тільки впливає на ранжування, але і сприяє суттєвому збільшенню показника конверсії, перетворюючи звичайних відвідувачів у покупців.

Для поліпшення ранжування ресурсу в пошуковиках необхідно використовувати ключові запити в написанні адрес сторінок, які просуваємо. Це можна здійснити, використовуючи такі методи, як переклад і транслітерація.

Текстовий контент відіграє величезну роль у процесі пошукового просування сайту. При його створенні важливо не тільки вжити ключові слова в потрібній кількості, але й реалізувати функцію продаж, тобто зробити відвідувачів потенційними покупцями. У більшості випадків в основі пошукової оптимізації сайтів лежить створення таких текстів. Однак періодично постає питання про просування сайтів, де текстовий контент знаходиться далеко не на головних ролях.

Крім цього, сучасні пошукові системи з особливою увагою ставляться до заголовків та ділянок тексту, виділених курсивом або жирним шрифтом. У процесі просування слід врахувати і цей фактор, намагаючись виділяти ключові запити в тексті.

Використання точного входження запиту в Title є одним з головних факторів, який враховують пошуковики в своїх алгоритмах при ранжуванні сторінки. Саме тому в процесі оптимізації сайту не слід залишати цей тег порожнім. Його вміст у багатьох випадках виводиться у вигляді заголовка в сніппеті, що може посприяти залученню потенційних клієнтів. Сьогодні пошуковик Google приділяє багато уваги вмісту тега Description. З його допомогою він формує основний текст сніппета.

Розміщення внутрішніх посилань на сторінках ресурсу, що просувається сприяє підвищенню ефективності оптимізації. При цьому проводиться оцінка кількості вже розміщених посилань, а також їх якості. У разі виявлення будь-яких помилок і неточностей вони негайно повинні усуватися. Зручність методу розміщення внутрішніх посилань в потрібній кількості полягає головним чином у тому, що він не вимагає ніяких ресурсів, крім часу виконавця.

Важливим чинником, що істотно впливає на конверсію, є кількість кліків, які робить користувач до замовлення. Поліпшити цей показник допоможе зручна навігація по сайту. Ще одним дієвим прийомом є включення в текст назв розділів ключових запитів у вигляді внутрішніх посилань.

Якщо час завантаження сайту буде занадто великим, клієнт може не дочекатися завершення, віддавши перевагу більш швидкому в цьому плані сайту конкурентів. Поступово цей показник також починає грати все більшу роль при ранжуванні в пошукових системах. З цієї причини необхідно, щоб результати технічної оптимізації сайту впливали на час завантаження сторінки. На цьому етапі фахівці повинні виявити і усунути більшість помилок в коді. Його валідність має велике значення в оптимізації сайтів.

Для забезпечення максимально швидкої і коректної індексації сторінки пошукові системи використовують своєрідну інструкцію, що міститься у файлі robots.txt. Тому його правильне заповнення також має величезне значення для просування.

Професійна оптимізація сайтів

Розглянувши все вище викладене, можна дійти висновку, що пошукова оптимізація вимагає максимально чіткого і ясного розуміння факторів, які впливають на ранжування, наявності хоча б базових знань про створення сайтів, хороших навичок з управління контентом сторінок, а також досвіду роботи в сфері просування. Важливо розуміти, що дійсно якісна оптимізація сайтів це не тільки високі позиції в пошуковій видачі, а й підвищення зручності ресурсу для користувачів. Для досягнення всіх цих завдань оптимізація сайтів повинна виконуватися тільки досвідченими і висококваліфікованими фахівцями у сфері SEO.

Співробітники нашої компанії регулярно проводять аналіз всіх аспектів процесу оптимізації сайту і поповнюють свої знання в цій сфері. Тому, коли ви звертаєтеся в компанію «iGroup Ukraine», ви отримуєте високоякісний сервіс від справжніх професіоналів своєї справи, які враховують всі нюанси своєї роботи.