Google Adsense AdSense оновив правила сервісу. Тепер видавці зможуть розміщувати рекламні блоки 300х250 у верхній частині сторінки на сайтах, оптимізованих для мобільних пристроїв. Зміна вступило в силу 2 травня.
«В ході ретельного аналізу ми з’ясували, що коли рекламні блоки 300х250 розміщуються у верхній частині сторінки в дружній до користувачів формі, то реклама не дратує, не відволікає і її ефективність не знижується», – пояснив представник сервісу Джон Браун.
При цьому при розміщенні реклами на першому екрані адаптивного сайту контент повинен бути чітко видно, щоб уникнути випадкових кліків по рекламних оголошеннях.
Дослідження Google показало, що блоки 300х250, розміщені в тій частині сторінки, яку видно після прокрутки, мали видимість на рівні близько 50%. В цілому, за цим форматом спостерігався найменший показник видимості (41%) серед усіх стандартних рекламних блоків. Переміщення блоку в верхню частину сторінки значно підвищувало його видимість – до 70%.