1278

Google: як визначити, що ви постраждали від пошукового алгоритму

google webmasters tools

Коли ваш сайт втрачає позиції, зрозуміло, що ви хочете знати причини. Мет Кац, керівник команди Google по боротьбі з пошуковим спамом, в черговому відеоуроці для веб-майстрів відповів на питання:

Як зрозуміти, від чого сайт втратив позиції у видачі? Чи було це наслідком поновлення алгоритму або просто у конкурента на сайті дійсно кращий контент?

У першу чергу Мет Кац радить подивитися, чи не застосовані до сайту ручні санкції. Перевірте в «Інструментах для веб-майстрів» (Webmaster Tools), чи не отримали ви відповідне повідомлення.

Там же, в WMT слід перевірити сайт на наявність помилок сканування. Якщо повідомлень і помилок немає, то ймовірно, ви могли отримати санкції через оновлення якогось алгоритму Google.

Наша веб-спам команда регулярно пише безліч різноманітних кодів, які в комплексі впливають на видачу. Тому, якщо ваш сайт постраждав від одного алгоритму, визначити, від якого саме, досить складно. Тим більше, команда веб-спаму працює над все більш і більш якісними комплексними змінами.

Веб-майстри можуть отримати більш повне уявлення про те, з чим їм довелося зіткнутися, якщо Google надає щомісячні звіти про оновлення алгоритмів.

Ми застосували близько 665 різних оновлень в ранжуванні за один тільки 2012 рік. Можна сказати, що кожен день ми випускаємо якісь зміни, які можуть торкнутися і вашого сайту. Але, якщо ми бачимо значні алгоритмічні зміни, які роблять значний вплив, ми намагаємося повідомити про це користувачів. Наприклад, з приводу оновлень Пінгвіна або Панди, – зазначає Мет Кац.

Загалом, підсумував Мет, якщо ваш сайт втратив позиції, вам швидше за все буде досить важко визначити, чи було це наслідком поновлення алгоритму чи ні. У кожному разі, є сенс попрацювати над сайтом, знайти слабкі місця і усунути їх. У всіх подібних випадках є сенс відправляти сайт на повторну індексацію.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *