У новому відео для вебмайстрів Мет Кац, керівник команди по боротьбі з пошуковим спамом Google, відповів на питання користувача з Нідерландів:
Чи обов’язково щоб мета-тег description був унікальним для кожної сторінки?
«Краще використовувати унікальний, вручну складений опис сторінки, або взагалі НЕ складати его, але використовувати дубльовані мета-теги description НЕ можна», – каже Кац. «Насправді, ЯКЩО ви зареєстрували і веріфікували ваш сайт в сервісі Інструменти для веб-майстрів, Google обов’язково визначить, чи є у вас дубльовані мета-теги description, які краще ліквідувати».
За словами Мета Каца, складати унікальний опис для кожної сторінки сайту – це зайва трата часу. «Коли я розміщую матеріали у своєму блозі, – говорить Кац, – я не обтяжую себе цим». Але є набір сторінок, для яких, унікальний опис має серйозне значення і його слід складати. До них відноситься головна сторінка, продаючі посадочні сторінки, сторінки з високим показником ROI, або сторінки, контент яких невигідно відображається в пошуку через неякісних, автоматично згенерованих сніпетів.