1487

Метт Каттс рекомендує підписуватися реальним ім’ям, залишаючи коментарі в блогах

Метт Каттс

Провідний спеціаліст Google по боротьбі з інтернет-спамом Метт Каттс розповідає власникам сайтів, веб-майстрам і оптимізаторам у новому навчальному ролику про те, як без ризику, грамотно просувати свій ресурс, залишаючи посилання в коментарях в блогах.

Американський користувач з Денвера поцікавився думкою Google з приводу розміщення посилань в коментарях до постів в блогах.

Чи можна просувати свій сайт, залишаючи коментарі в близьких тематично блогах? – Запитує респондент. – Чи не буде це порушенням правил? Адже «Керівництво для веб- майстрів» вказує на те, що не слід використовувати посилання в підписах на форумах.

Метт Каттс відповідає на це питання так:

«Я б рекомендував залишати в коментарях реальне ім’я. Тоді Google буде легше зрозуміти, що вони не є спамом. Якщо ж у підписі ви використовуєте назву своєї компанії або анкорний текст, в якому є слова, за якими ви хочете просуватися, то алгоритми пошуку цілком можуть розцінити їх як метод комерційного просування і сприймуть як пошуковий спам».

Керівник команди Google по боротьбі з інтернет-спамом заявляє також:

«Якщо ваша стратегія просування ресурсу полягає в механічному поширенні великої кількості посилань в коментарях до постів в блогах, у відповідях на форумах, і при цьому ніхто з реальних користувачів не посилається на даний сайт, то Google цілком може розцінити це, як «нечесну гру». Якщо ж ви дійсно є постійним читачем тематичних блогів, часто залишаєте від імені реального користувача корисні коментарі, в яких є посилання на близький тематично сайт, і при цьому на ваш сайт надходить органічний трафік, то вам не варто хвилюватися. Навіть у тому випадку, якщо робиться все це в рамках стратегії лінкбілдінга»

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.