795

Метт Каттс: як Facebook і Twitter впливають на ранжування

Метт Каттс

Метт Каттс опублікував чергове відео для веб-майстрів, в якому дав відповідь на питання: як Facebook і Twitter впливають на ранжування?

За словами керівника команди по боротьбі з пошуковим спамом Google, будь-які сторінки Facebook і Twitter індексуються абсолютно так само, як і інші сайти. Тому, якщо вони були будь-яким чином змінені чи відредаговані, робот це відстежує. Велика кількість фоловерів у Twitter або лайків у Facebook ніяким чином не впливає на алгоритми ранжування.

“Тепер я б хотів пояснити чому, – продовжив Метт Каттс, – ми повинні постійно переглядати мережу для того, щоб знайти всі зміни на подібних сторінках. Одного разу Twitter на півтора місяці заблокував доступ Google до даних в реальному часі, після чого наші інженери почали розробляти власний функціонал для ефективного доступу до соціальної інформації”.

“Коли робот сканує сторінки в Мережі, він знає, що було на ній у певний момент часу, але трохи згодом, інформація може змінитися: користувач може змінити сімейний стан або, наприклад, заблокувати підписаного користувача. Інженери дуже підозріло ставляться до витягання даних (які постійно змінюються) з цих сайтів.

Дивно, чому вони не прирівнюють до них контент з Вікіпедії, який забезпечує даними більшу частину Мережі Знань (Knowledge Graph). Досить часто цей ресурс може викласти неправдиву або непотрібну інформацію, а через кілька годин виправити і доповнити статтю”, – говорить Каттс.

На закінчення він ще раз акцентував увагу слухачів на головному:

незважаючи на прекрасне відношення до Facebook і Twitter, Google не враховує соціальні сигнали цих соцмереж

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *