625

PR.Sape: простіше, зручніше, ефективніше!

PR Sape

В міру того, як все більше представників середнього і малого бізнесу починають розкрутку своєї справи в Інтернеті, стає очевидним, що один з перспективних векторів розвитку інтернет-маркетингу – це створення і розвиток сервісів, що дозволяють сайтовласнику самостійно займатися просуванням свого проекту.

У цій сфері біржа вічних посилань PR.Sape впевнено зайняла особливе положення. Причина не тільки в тому, що співпраця з PR.Sape вигідно і для оптимізаторів, і для веб-майстрів. Сервіс залучає все нових клієнтів також завдяки постійному технічному вдосконаленню своєї платформи. Зовсім недавно він став простішим і зручнішим в роботі завдяки чотирьом нововведенням.

PR.Sape: чотири нових корисних речей

На сервісі введені 4 інновації, які роблять роботу оптимізатора більш зручнішою.

  1. Опція проекту «прискорення індексації». Створюєте новий проект PR.Sape? Зверніть увагу на відповідну галочку. Вона запустить процес автоматичної покупки твітів відповідних вашому проекту матеріалів. Як тільки будуть з’являтися нові виконані заявки, відразу ж будуть з’являтися і розміщуватися твіти. Проект уже запущений? Прискорте його індексацію, знайдіть в налаштуваннях індексації цю нову корисну опцію.
  2. Функція «Чорний список». У користувачів з’явилася можливість формувати персональний «Чорний список» для кожного проекту. Додавати в нього сайти можна хоч поштучно, хоч цілими пачками. Тепер для проекту з них вже не будуть купуватися посилання, неякісні ресурси навіть не з’являтимуться в пошуку.
  3. Вказування ​​кількості посилань у форматі «Огляд». Віднедавна при налаштуванні авторежиму в покупці заявок названого формату можна вказувати оптимальне число (від 1 до 3) посилань. Інформація буде автоматично вставлятися в завдання огляду. Варто відзначити, що в цілому робота з авторежимом на PR.Sape може налаштовуватися максимально гнучко. Крім пропонованих біржею «комплексних рішень » можна індивідуально налаштовувати фільтр пошуку майданчиків. Після налаштування авторежиму, заявки почнуть автоматично закуповуватися, попередньо проходячи перевірку на відповідність всім заданим параметрам фільтра.
  4. Показ кількості проіндексованих Яндексом і Гуглом сторінок. Після того як ця опція з’явилася в пошуку оптимізатора, користувач завжди і без зайвих зусиль зможе отримувати достовірну інформацію про те, як йде просування його проекту.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *