1205

10 способів отримати якісні зворотні посилання

10 способів отримати якісні зворотні посилання

Де взяти посилання? Це одне з головних питань, що виникає у вебмайстрів при просуванні сайту. Ще важче знайти дійсно якісні посилання. Наприклад, на Forbes складно потрапити через біржу Sape або домовитися з ним обмінятися з вашим блогом постовими :) Тут потрібен інший підхід – вхідний маркетинг. Нижче описано 10 способів отримати безкоштовні і при цьому якісні посилання. Можливо, ви вже використовували деякі з них.

1. Зробити огляд продукту

Вхідний маркетинг – хороший спосіб отримати посилання, не купуючи їх. Огляди завжди цінуються читачами. Особливо для нових продуктів (товарів або сервісів). Пам’ятаєте, як тільки виходить нова версія iPhone або iOS, всі хочуть почитати огляд і дізнатися про новинку. Для деяких товарів можна створювати не текстовий, а відеоогляд, наприклад, при продажу авто, телефонів або навіть головоломок. Ось приклад хорошого огляду пошукових алгоритмів 2012-го року або інший приклад огляду інструментів seo-аналітики. Подумайте, який огляд буде цікавий вашій цільовій аудиторії і негайно його реалізуйте!

2. Написати першим новину

Новинні ресурси готові багато віддати, щоб бути першоджерелом новини, всі інші будуть посилатися на нього при нестачі своїх матеріалів. Падіння метеорита в Челябінську, смерть Стіва Джобса, нова соціальна мережа Google або новий інтерфейс Яндекса – першим авторам завжди приділять більше уваги. Одна з новин на цьому блозі про тег rel = canonical до цих пір знаходиться в ТОПі по цьому запиту і має більше 120 зворотних посилань з 32 доменів. Правда, написати новину недостатньо, необхідно повідомити про неї свою цільову аудиторію.

3. Написати гостьову статтю

Писати статті на свій сайт це добре, але щоб розширити аудиторію, необхідно поділитися своєю якісною статтею з іншим ресурсом вашої тематики (це називається гостьовим блогінгом). Так, ви неодноразово бачили хороші гостьові статті на цьому блозі або мої статті на інших ресурсах (приклад). Я люблю гостьовий блогінг і рекомендую вам також його використовувати, тільки не перетворювати цю справу в автоматизований процес, а приділяти увагу кожним дрібницям і відгуками.

4. Розробити і викласти безкоштовний софт

Хороший софт завжди отримує багато рекомендацій, а безкоштовний хороший софт стає популярним в найкоротші терміни. Цим користуються в тому числі продавці додатків на AppStore, пропонуючи свої продукти спочатку безкоштовно. Один час я викладав скрипт для перевірки тІЦ або такий інструмент, як попередній перегляд сайту в пошуку. Інший приклад – мікросайт seo-чеклист для проведення аудитів, який у перший день виходу отримав більше 100 ретвітів. Подумайте, який софт ви можете розробити для своєї аудиторії. Це може бути як онлайн-продукт, так і десктопний (комп’ютерний) або мобільний додаток, що доповнює або розширює функціонал сайту. Для пошуку ідей просто використовуйте пошук на AppStore або Google Play.

5. Організувати конкурс

Конкурси вже багатьом набридли, проте до цих пір привертають увагу, залучають аудиторію і дозволяють отримати зворотні посилання. Навіть якщо ніхто не пошлеться на ваш конкурс, можна сміливо оголосити про нього на форумах і поставити посилання. Бажано, щоб конкурси були тематичними, а не просто залишити коментар і отримати приз, так як тематичні конкурси крім інших переваг приваблюють саме цільову аудиторію.

Наприклад, біржі копірайтингу влаштовують конкурси з написання тексту статей, seo-сервіси організовують конкурси для seo-фахівців, де треба просунути свій сайт або блог в ТОП пошуковика. Іноді складно придумати тему і комерційні компанії організовують просто фанові конкурси, де може брати участь кожен (але бажано, щоб учасник все ж був ближче до цільової аудиторії). Наприклад, компанія Wikimart до 8 березня організувала конкурс “жіночих принад”, де необхідно було просто викласти фотографію і написати, чим автор пишається. З самої конкурсної сторінки по закінченню власники сайту зробили редирект на основний домен, таким чином отримавши додаткову природну кількість посилань (крім інших переваг від самого конкурсу).

Поспостерігайте, які конкурси організовують ваші конкуренти (на сайтах і в своїх соціальних мережах), і придумайте щось оригінальне для себе.

6. Створити онлайн-тест

Кожен з нас хоч раз проходив якийсь тест: наскільки ви хороший фахівець, який знак гороскопу вам підходить найбільше для подружнього життя :), скільки років вам залишилося прожити, або наскільки ви хто-небуть? :) Люди люблять тести і діляться ними один з одним. Звичайно, якщо сайт це інтернет-магазин кондиціонерів, тут складно придумати відповідний тест і власники обходяться хоча б калькулятором вартості чи потужності. Але в тих сферах, де можна створити ком’юніті (де можна виділити хобі, професію або приналежність якоїсь групи), тести будуть доречні (наприклад, послуги юристів чи психологів, продаж велосипедів або спортивного спорядження, і багато інших тем).

7. Провести дослідження

Проведення дослідження або експерименту це відмінний спосіб привернути до свого матеріалу експертів ринку. А якщо експерт пошлеться на ваше дослідження, то очікуйте безліч інших посилань і цитат на цю роботу також від інших учасників ринку. Не обов’язково публікувати результати дослідження у себе на сайті, головне, щоб читач знав, хто автор, і навіть краще, якщо дослідження буде опубліковано не на своєму маловідомому сайті, а в якому-небудь авторитетному виданні.

Наприклад, якщо є сайт про роботу, чому б не провести дослідження (приклад), в яких регіонах яка робота найбільше затребувана або яка середня зарплата в кожній професії, або які найбільш популярні професії були торік … ідей маса. Якщо є яка-небудь статистика, її можна проаналізувати і результати викласти в красиво оформленому дослідженні. На цьому блозі ви неодноразово бачили подібне по темі SEO.

8. Створити рейтинг

Рейтинги, звичайно, викликають скандали, так як хтось з учасників обов’язково займе в ньому останні позиції або не потрапить взагалі. Однак, скандали завжди привертають посилання. А якщо рейтинг буде добре обгрунтований, на нього можуть послатися навіть з авторитетного видання. Наприклад, на рейтинг seo-блогерів послалися більше десятка сайтів, не рахуючи сотні акаунтів соціальних мереж, навіть SeoNews згадали про нього у своїх новинах.

Рейтинги люблять усі, або як мінімум всі, хто працює в певній тематиці повинні з ними ознайомитися. Подивіться, скільки зворотних посилань і відгуків отримав рейтинг найбільших компаній Рунета на Forbes. Залежно від сфери бізнесу, рейтингувати можна: людей, компанії, товари, сайти, ігри та інше.

9. Зробити довідник

У кожній темі є специфічні терміни, з якими новачки мало знайомі. Ось кілька прикладів термінів для різних комерційних тематик.

Велоспорт: обода, крила, V-Brake, кантілівери, грипси.
Друкарня: бірмати, вобблери, стопери, бірдекелі, Шубера, диспенсери.
Риболовля: багор, девон, кан, мамка, карабін, лоція.
Танці: імпетус, елевація, форс, 1 позиція.
Інтернет-маркетинг: конверсія, ppc, таргетинг, ctr, вірусний маркетинг.
Комп’ютери: клава, адаптер, роутер, оперативна пам’ять, usb.

Погодьтеся, орієнтуватися у всіх цих термінах вельми складно. І в кожній темі вони є. Можна робити міні-словник як окрему статтю, можна створити спеціальний розділ або навіть сайт, як, наприклад, був створений seo-словник.

10. Створити класну підбірку

Це може бути добірка чого завгодно: кращі сервіси для перевірки зворотних посилань, найбагатші інтернет-підприємці, цікаві відео-передачі або інструменти, або навіть безкоштовні способи отримати якісні зворотні посилання :)

Існує також багато інших способів отримати посилання, не купуючи її. А які способи використовуєте ви?

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.