2276

Баррі Сміт: Google на стороні чесного SEO

Побудова якісних посилань

фото Барі СмітаБаррі Сміт – досвідчений фахівець з побудови посилань (лінкбілдінгу), працює в інтернет-агентстві Receptional вже протягом 9 років. Керував численними проектами з SEO та лінкбілдінгу, саме завдяки йому компанія Receptional була не раз номінована на премію UK Search Awards.

В інтерв’ю для Search Engine Journal він відповів на кілька запитань по лінкбілдінгу.

Які інструменти в 2013 році ви використовуєте, щоб ідентифікувати зворотні посилання?

Найзручніший для цього інструмент – це Majestic SEO. Він допомагає дізнатися, як між собою пов’язані всі сайти на планеті, та являє собою найбільшу базу посилань.

Після того, як ви визначили, які посилання вам потрібні, як ви домовляєтеся про їх розміщення?

Хіба не для цього існує електронна пошта, телефон та інтернет?

Якщо серйозно, то ви повинні запропонувати майбутнім партнерам щось дійсно варте, щоб у них був сенс посилатися на ваш ресурс. Вигоду хочуть отримати обидві сторони. Негативним моментом є те, що все в підсумку зводиться до грошей. До виходу Пінгвіна, багаті бренди купували перші місця в топі. Це нелегке завдання, але компанії з поганими сайтами і неякісним контентом, а іноді і огидним товаром, отримували можливість опинитися в топі Google, купивши купу посилань. Слава Богу, зараз все змінилося, пошуковики закликають поважати один одного і дотримуватися етики SEO.

Мені здається, саме запуск Пінгвіна зупинив це неподобство. Посилання досі масово скуповуються користувачами, але цей алгоритм таки змінив мислення багатьох. Маркетологи стали усвідомлювати цінність контенту, маркетингової стратегії та якості продаваного продукту – головних факторів успіху.

Я досі отримую листи, де мені пропонують потрійний і взаємний обмін посиланнями. Я не видаляю такі повідомлення, щоб провести дослідження ринку і потім опублікувати його у своєму блозі. Дивно, що люди до цих пір це практикують !

Як ви думаєте, чому SEO-фахівці до цих пір використовують чорні методи просування навіть після виходу Пінгвіна?

По-перше, це швидкий спосіб заробити. По-друге, завжди знаходяться ентузіасти, які хочуть зламати систему. Або занадто ліниві оптимізатори, які не хочуть працювати над сайтом, вважаючи за краще швидко залізти в топ будь-якими способами.

Я знайшов 201000 результатів за запитом “payday loans”, який після виходу однойменного алгоритму відноситься до категорії спамних. У тому числі я натрапив на сайт, який використовує ненадійні технології для того, щоб ранжуватися в топі за цією фразою. Цей сайт знаходився на 1 місці впродовж декількох днів, перенаправляючи користувачів на сайт – афіліат. Природно господарі порталу багато заробили. Якщо у вас не вистачає мізків зробити щось цікавіше, то це дійсно прибутковий спосіб.

Я вважаю, справа в людині. Кожен вибирає сам: вкладати душу в розвиток свого бізнесу і бути впевненим у завтрашньому дні, або випрошувати у інших посилання і обманом прокладати свій шлях до першого місця у видачі.

У минулому, видача Google була буквально завалена сміттям – неякісними сайтами, які використовували чорне SEO. З кожним днем таких результатів стає все менше – Google на нашому боці, на боці чесного SEO.

Чи сильно ваші клієнти покладаються на трафік з Google?

І так і ні. Я віддаю перевагу, коли мій сайт або сайт моїх клієнтів займає першу позицію в списку за ключовими словами, але є ще й інші джерела трафіку і потенційної конверсії.

Повністю покладатися на трафік з Google дуже ризиковано. Просто задумайтеся, що станеться, якщо позиції в один прекрасний момент раптом зникнуть? 1 місце в топі Google означає, що люди знають про ваше існування. Найважливіше для бізнесу – це брендинг.

Для більшості наших клієнтів Google є основним джерелом трафіку. Деякі нові клієнти ранжуються в Google не так добре, тому для того, щоб забезпечити їм хороший старт ми працюємо над посилальним трафіком.

Twitter, Facebook, YouTube, Reddit – прекрасні ресурси, звідки можна отримати релевантний трафік.

Чи цінується гостьовий постинг в 2013, і чи має ця технологія тенденцію до розвитку?

Так, звичайно. Особливе значення зараз цьому механізму надає Google+ і авторство.

Якщо ви маєте справу з великими сайтами, які добре ранжуються в Google, не забудьте додати своє фото та ім’я до публікацій в Google, це буде мати несподіваний для вас і вашого бізнесу ефект.

Не зловживайте технікою гостьового постингу. Про це мовиться в інструкції щодо схем обміну посиланнями Google:

«Нижче наведені приклади схем обміну посиланнями, участь в яких може погіршити позицію сайту в результатах пошуку:

  •      Масштабна реклама за допомогою статей або коментарів з текстовими посиланнями, насиченими ключовими словами».

Набагато більше користі можна отримати, якщо постійно бути присутнім і писати на релевантних сайтах. Таким чином, можна створити і розвинути свій профіль на порталі, вибудувати відносини з читачами, а так само завоювати їх довіру.

Якщо ви включаєте в пост релевантні посилання (не обов’язково посилання з точним входженням), то вони можуть залучити великий обсяг трафіку.

У якої техніки побудови посилань, на вашу думку, закінчився термін придатності?

Однозначно, це спамні посилання в постах на форумах і в коментарях.

Вони генеруються автоматично за допомогою спеціальних інструментів, ви повинні бути психом, щоб вручну в 2013 році здійснювати подібні дії. Посилання на форумах не мають майже ніякої цінності. Якщо вам вдалося вдало розмістити спамне посилання на формі, існує ймовірність, що це вдасться ще 10 людям. Або 100 ботам, якщо вже на те пішло. Хотілося б вам, щоб посилання на ваш сайт асоціювалася з віагрою або порно? Не думаю.

Те ж саме і про коменти. Якщо ви знайшли сайт, який дозволяє розмістити посилання dofollow в секції коментарів, не сумнівайтеся: спамери і боти вже знайшли це місце. І знову ж ваша посилання буде серед їхнього спаму.

Крім того, посилання з форумів мають дуже маленьку цінність при ранжуванні.

Які сторінки або ресурси найбільше підходять для лінкбілдінга?

Головне – це якісний товар і контент. Якщо ваш продукт дійсно подобається клієнтам, тоді про нього будуть говорити і розміщувати посилання на магазин. Якісний продукт приємно рекламувати і легко продавати.

Якісний контент – це джерело натуральної посилальної маси. Нещодавно я пішов на місцевий футбольний матч, написав з цього приводу огляд, і в підсумку на мене поставило посилання одне видання федерального масштабу. Хоча я навіть не зв’язувався з ними з цього приводу і жодним чином не просив про це. Ось це якраз і є прикладом хорошого контенту.

Яку роль в побудові посилань відіграє авторство Google+?

Авторське ранжування (Author rank) і тег Rel = “Author” стають все популярнішими з кожним днем. Поява вашого фото в Google і на зовнішніх сайтах дуже корисно для просування бренду. Якщо ваше обличчя постійно з’являється серед результатів видачі, це підвищує шанси те, що вас запам’ятають і почнуть впізнавати. За статистикою це збільшує кількість переходів. Для тих, у кого ви перебуваєте в колах G+, контент з вашим авторством автоматично з’являтиметься в Стрічці. Непогано, правда? Якщо ви ще не налаштували авторство, то раджу зробити це прямо зараз. Можу порекомендувати гід по налаштуванню авторства Zoe – Lee Skelton.

Для того щоб підвищити авторитет, намагайтеся налагодити контакт з відомими письменниками або блогерами. Раджу розміщувати посилання на їхні матеріали, коментувати їх блоги і всіляко піаритися в соцмережах. Особливо для цього підходить Twitter.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.