Google AdWords розповів про майбутні зміни в звітах за показнику якості.
Починаючи з 12 вересня 2016 року показник якості ключового слова в звітах буде замінюватися прочерками (-), якщо для його визначення не вистачає показів або кліків.
Також прочерки будуть використовуватися для нових ключових слів і ключових слів, за якими за останній час не було зареєстровано кліків або показів.
За замовчуванням ключові слова, за якими немає даних, не включаються до звітів і автоматизовані правила, відфільтровані за показником якості. Щоб додати їх, потрібно встановити прапорець «Включити ключові слова з показником якості, рівним -» в налаштуваннях правила або фільтра.
Google рекомендує перевірити всі звіти, фільтри, правила і скрипти, які покладаються на показник якості до 12 вересня 2016 року.
Pingback: В Google AdWords додали кнопку швидкого експорту звіту в Редактор - Новини SEO - iGroup Україна