Щоб допомогти нам дізнатися більше про сайт, на якому є інформація, яку ми шукаємо, Google вирішив додавати в результати пошуку короткий опис з Мережі Знань (Knowledge Graph). Початок тестування додадку анонсовано на офіційному блозі компанії.
Дізнатися більше про сайт можна буде, якщо він популярний, якщо інформації достатньо і вона корисна для користувача. На скріншоті приклад сторінки з видачі, де опис сайту взято зі статей Вікіпедії.
Для власників сайтів нововведення може мати двоякі наслідки. З одного боку, інформація про сайт стимулюватиме користувачів активніше переходити за посиланнями в SERP(і). З іншого – відволікати від головного. Спливаюче віконце містить три додаткові посилання, які не ведуть на сайт. У прикладі на скріншоті посилання ведуть на профіль в Google Plus, статтю у Вікіпедії і на результати пошуку по іншому запиту (Quebecor ЗМІ). Таким чином, якщо функція буде популярна, сайт може втратити частину кліків.