Будь-які посилання, спрямовані на маніпулювання PageRank або результатами пошуку, Google вважає частиною посилальної схеми, що порушує правила Google для веб-майстрів.
Днями Google оновив керівництво для веб-майстрів, що стосується посилань, додавши в нього такі схеми накрутки, як:
- Масштабний статейний маркетинг або гостьові пости, з ключовими словами в анкорі посилання;
- Адверторіали (платні рекламні статті) або нативна (натуральна) реклама, які містять оплачені посилання, що передають PageRank.
- Посилання з оптимізованим анкорним текстом у статтях та прес-релізах, розміщених на інших сайтах.
Крім того, з керівництва були вилучені деякі приклади схем, побудови посилань:
- Посилання на спамні або нерелевантні сайти з метою маніпуляції PageRank;
- Посилання, додані в статті, не пов’язані з нею за змістом.
Google продовжує закликати веб-майстрів закривати від індексації пошуковиками всі платні посилання в прес-релізах (навіть ті, які не містять оптимізований анкор) тегом “nofollow”.