Не так давно в офіційному блозі Google з’явилося повідомлення про майбутній запуск нової структури інтеграції з AdWords. Вона дасть можливість рекламодавцям отримувати швидкий доступ до максимальної кількості звітів, включаючи налаштування націлювання в Google Display Network, а також дані по розширеним компаніям.
Нарендра Сінгал, представник команди Google Analytics, каже, що створена інфраструктура дасть можливість звітам в Google Analytics відображати максимум даних з AdWords, включаючи налаштування рекламних кампаній або «Назви груп оголошень». А у звітах сервісу будуть відображені всі зроблені оновлення.
Наприклад, якщо три рази перейменувати свою рекламну компанію, буде видно в усіх актуальних поточних звітах, що статистика відвідувань розподілена по всіх трьом компаніям, а кількість переглядів і кліків підсумовується і інтерпретується по відношенню до останнього оновлення кампанії. І тепер користувачі сервісів Google зможуть найбільш ефективно керувати ставками та здійснювати налаштування кампаній. Це вплине на підвищення коефіцієнту повернення інвестицій від реклами.
Користувачі також зможуть видаляти або додавати дані в акаунти Google Analytics, які пов’язані автоматично з акаунтами AdWord, відключаючи або підключаючи аккаунт від профілю. При відключенні історія даних буде ховатися.
Нововведення буде запускатися поступово протягом декількох наступних тижнів.