Adwords
Google Adwords – всесвітньо відома система пошукової реклами Google, створена ще в далекому 2002 році.
Для роботи з системою майбутнім клієнтам AdWords слід створити персональний обліковий запис в Google, зареєструвавши його на адресу своєї електронної пошти.
Сьогодні система AdWords є прибутковим проектом та активно розвивається. В систему навіть вбудований Навчальний центр програми сертифікації, розрахований на навчання роботі з AdWords та подальшою атестацією по пошуковій рекламі.
Таргетинг
У Google AdWords вбудований мовний та географічний таргетинги, що відповідають за пошук зацікавлених клієнтів залежно від національності або їх місця розташування.
Редакційні правила
Для полегшення процесу опису проекту в рекламному оголошенні, системою AdWords були придумані редакційні правила, що дозволяють клієнтам вказувати на переваги пропонованих послуг і товарів.
Створення груп оголошень
В системі AdWords користувач може сортувати варіанти оголошень по групах. У результатах видачі ці варіанти будуть демонструватися і розподілятися з точки зору їх ефективності для подальшого впливу на інтернет-аудиторію, тобто найбільш популярні оголошення демонструватимуться частіше, найменш популярні – рідше.
Ключові слова
За підбір ключових слів в системі AdWords відповідає сервіс підказки з удосконаленим набором засобів, здатних завантажити ключіі з файлу формату * .csv, виконати сортування ключових слів залежно від їхньої популярності, продуктивності, ціни і т.д., що в підсумку істотно полегшує роботу з ключовими фразами. Сервіс також надає регулярно оновлювані статистичні звіти.
Звіти
Статистичні відомості збираються на наступних рівнях:
- ключові фрази,
- групи оголошень,
- проекти,
- рекламні кампанії.
Параметри відповідності
Залежно від потреб користувача, чи це зменшення вартості за клік (CPC), вартості за 1000 показів (CPM) або підвищення рентабельності суми вкладень і т.д., в сервісі можна міняти параметри відповідності ключових слів. Можна виділити наступні типи параметрів відповідності:
- широка відповідність (встановлено за замовчуванням). Наприклад, якщо ключове слово містить словосполучення спортивні кросівки, то реклама буде демонструватися, і коли користувач введе в пошук спортивні, і коли введе слово кросівки. Поєднання з іншими словами і порядок слів не враховуються.
- фразова відповідність. Тепер слово слід взяти в лапки. Рекламне оголошення демонструватиметься лише при фіксованому порядку слів: спортивні кросівки. Також воно буде показано за запитом модні спортивні кросівки, але не при зміні порядку слів, наприклад, спортивні кросівки Адідас.
- точну відповідність. Словосполучення огортається в квадратні дужки. Найбільш конкретна відповідність. Таким чином, якщо користувач пропише [спортивні кросівки], то йому буде демонструватися реклама спортивні кросівки; тобто не повинні використовуватися які-небудь інші слова – запит модні спортивні кросівки не спрацює.
- мінус-слова. При наявності мінус-слів рекламні оголошення відсіваються і не демонструються в результатах видачі. Якщо вибрати ключове спортивні кросівки модні, то за запитом модні спортивні кросівки оголошення просто не буде демонструватися.
Як платити?
Оплата в Google AdWords проводиться за допомогою кредитних карт, банківських переказів або електронних грошей.