Парсинг
Парсинг (від англ. Parse) – процес аналізу або розбору певного контенту на складові за допомогою роботів-парсерів (спеціальних програм або скриптів). У SEO цим контентом є html-код сторінок сайтів.
Найвідоміші парсери в мережі – це пошукові роботи, які аналізують сторінки, зберігають дані аналізу у себе в базі і потім при пошуку видають релевантні та актуальні документи.
Часто парсинг плутають з граббінгом. Це близькі поняття, але все ж мають різні значення. Граббер дозволяє скачувати інформацію з мережі (html-сторінки, rss-стрічки, xml-документи) в свою базу, а парсер дозволяє виявити з цієї купи корисну інформацію і обробити її, залежно від поставлених завдань.
У галузі пошукової оптимізації парсинг використовується дуже часто. Всі SEO-інструменти щось парсингують (посилання, ключові слова) і на основі цього надають корисні дані для аналізу.