Внутрішні фактори ранжування
Внутрішні фактори ранжування – це фактори, які відносяться до структури сайтів і знаходяться під контролем веб-майстра, що не залежачи від таких зовнішніх умов, як зміна алгоритму пошукових систем або введення ними нових правил індексації. Формуються із створенням сайту і роблять безпосередній вплив на позиції сторінок в пошуковій видачі і вагу ключових слів.
До них можуть належати:
- розміщення ключового слова в тегах title, показується в результатах пошуку в якості заголовка сторінки;
- наявність ключового слова в URL, позитивно впливає на пошукову видачу, за умови, що запит присутній не тільки в адресі, але і в текстовому наповненні;
- досягнення оптимальної щільності ключових слів – зазвичай 3-7%;
- використання тегів h1, h2 та інших;
- прописування ключових слів в мета-тегах, індексованих більшістю пошукових систем;
- унікальність контенту, що є найважливішою умовою досягнення високих позицій сайтом;
- частота оновлення інформації, що впливає як на швидкість індексації, так і на рівень ранжування;
- термін існування ресурсу – чим він вищий, тим більшу увагу надають йому пошукові системи;
- рівень домену і т. д.
Грамотний облік веб-майстром внутрішніх чинників ранжування в поєднанні з оптимізацією сайту дозволяють вивести ресурс на перші позиції в результатах по певних ключових запитах і є невід’ємною частиною процесу просування сайтів в пошукових системах.