Юзабіліті-аудит сайту

Юзабіліті-аудит (usability audit) – комплекс заходів, націлених на виявлення проблемних місць, що викликають у користувачів труднощі при взаємодії з сайтом. А також визначення можливих способів вирішення виявлених проблем.

Кому слід скористатися послугою

Юзабіліті-аудит в першу чергу потрібен сайтам компаній, бізнес яких побудований на інтернет-маркетингу та електронних продажах. Для таких бізнесів підвищення показника конверсії сайту – важлива і постійна задача.

Зручні сайти також покращують імідж бренду, оскільки відвідувачі отримують від перебування на сайті тільки позитивні емоції. Тому аналіз юзабіліті сайту також допоможе будь-яким організаціям, котрі бажають підвищити лояльність відвідувачів.

З нашого досвіду, після проведення аудиту зручності користування сайтом, можна збільшити коефіцієнт конверсії, наприклад з 0,8% до 2%. І таким чином подвоїти обсяг продажів при збереженні сталих бюджетів на рекламу.

Приклади типових помилок в usability (зручності користування сайтом):

  • Заплутана або нелогічна основна навігація.
  • Погано відформатований або незручно розміщений текст.
  • Контактна інформація захована.
  • Спосіб вчинення замовлення незрозумілий.

Всі вище вказані і безліч інших помилок перешкоджають легкому виконанню основних завдань користувачами сайту. А це веде до неефективної розтрати рекламних засобів.

Етапи виконання usability-аудиту

  • Формування переліку гіпотез про помилки в інтерфейсі сайту на підставі комплексного аналізу сайту.
  • Підтвердження гіпотез аналітичними даними.
  • Рекомендації щодо можливих варіантів вирішення проблем.

Результатом аудиту буде розгорнутий звіт, що містить перелік усіх виявлених недоліків сайту, які перешкоджають легкому виконанню користувачами основних завдань. Звіт обов’язково буде містити опис можливих способів усунення недоліків.

Аудит – це тільки початок

Саме по собі знання про недоліки сайту не дає вам ніяких переваг над конкурентами. За цим обов’язково повинен відбутися другий крок – запровадження змін, запропонованих за підсумками дослідження.

Відчувши віддачу від вкладених у поліпшення сайту коштів, ви не зможете зупинитися і продовжите доводити свій інструмент продажів до досконалості.